English

رئیس دیوان محاسبات در دیدار با سرپرست سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها تاکید کرد:

پرداخت به‌موقع مطالبات کشاورزان به ویژه گندمکاران

رئیس کل دیوان محاسبات کشور ابراز داشت: پرداخت مطالبات کشاورزان به ویژه گندمکاران باید تسریع شود و دیوان محاسبات از هیچ نوع کمک و اقدامی برای پرداخت این مطالبات دریغ نخواهد کرد.

پرداخت به‌موقع مطالبات کشاورزان به ویژه گندمکاران

به گزارش خبرگزاری موج، در این جلسه علی عسگری گزارشی از عملکرد سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در زمینه خرید گندم از کشاورزان و تامین منابع خرید گندم ارائه و کمبودهای این حوزه را تشریح کرد.

وی اقدامات این سازمان برای تامین بدهی گندمکاران را بازگو کرد و گفت: آماده ایم تا هر اقدام لازمی را برای تامین حقوق کشاورزان انجام دهیم تا حقی از آنها تضییع نشود.

در ادامه، سرپرست سازمان هدفمندسازی یارانه ها گزارشی از درآمدهای این سازمان ارائه کرد و ضمن تقدیر از دیوان محاسبات کشور برای تسهیل گری امور و کمک به دستگاه های اجرایی، افزود: دیوان محاسبات همواره یاری گر دستگاه‌های اجرایی بوده و کمک های خوب و به موقعی ارائه کرده است.

وی از اقدامات دیوان محاسبات کشور در خصوص برقراری انضباط مالی و شفافیت نیز تشکر کرد و خواستار ادامه ارائه راهکارهای مناسب برای بهبود امور و راهبری بهتر سازمان هدفمندسازی یارانه ها شد.

در ادامه این دیدار، دستغیب رئیس کل دیوان محاسبات کشور نیز با تاکید بر اینکه این نهاد نظارتی موضوع «انضباط مالی و شفافیت» را به جدیت دنبال می کند، راهکارهای لازم برای تامین حقوق کشاورزان را بیان کرد و گفت: پرداخت مطالبات کشاورزان به ویژه گندمکاران باید تسریع شود و دیوان محاسبات از هیچ نوع کمک و اقدامی برای پرداخت این مطالبات دریغ نخواهد کرد.

وی ضمن تاکید بر تمرکز حساب دستگاه ها در حساب واحد خزانه، افزود: منابع و مصارف هدفمندی یارانه ها باید مشخص بوده و طبق قانون عمل شود؛ البته دیوان محاسبات در این زمینه رصد و نظارت لازم را دارد و هر جایی که انحراف از معیار وجود داشته باشد، ورود خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه