English

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

دولت به فکر بازنشستگان لشگری و کشوری باشد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه دولت به سال های انتهایی قرار داد و همان جا هم تحت فشار مجلس دولت گذشته قسمتی از آن را اجرا کرد. اما اکنون مجلس شورای اسلامی معتقد است که این موضوع امروز عملیاتی است و منابع آن وجود دارد و دولت نیز موظف است همسان سازی بازنشستگان را عملیاتی کند تا تسکین دردهای بازنشستگان باشد.

دولت به فکر بازنشستگان لشگری و کشوری باشد

 بهروز محبی نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به همسان سازی حقوق بازنشستگان، اظهار داشت: متاسفانه بازنشستگان ما با توجه به تورمی که در سالیان اخیر در کشور به وجود آمده است دچار سختی زندگی و معیشت هستند از این رو دولت و مجلس باید تمام تلاششان را انجام داده تا در برنامه هفتم این مشکلات به حداقل خود برساند.

وی افزود: یکی از راه حل ها همسان سازی است با توجه به ورشکستگی های صندوق های بازنشستگی دولت همسان سازی را نمی پذیرد و این موضوع را یک ماده 75 می داند و به نوعی اضافه کردن به تعهدات دولت قلمداد می کند اما مجلس معتقد است که این موضوع شدنی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه دولت به سال های انتهایی قرار داد و همان جا هم تحت فشار مجلس دولت گذشته قسمتی از آن را اجرا کرد. اما اکنون مجلس شورای اسلامی معتقد است که این موضوع امروز عملیاتی است و منابع آن وجود دارد و دولت نیز موظف است همسان سازی بازنشستگان را عملیاتی کند تا تسکین دردهای بازنشستگان باشد.

محبی با بیان اینکه اگر این مصوبه توسط شورای نگهبان رد شد دولت خود باید اقدامی انجام دهد، تصریح کرد: دولت باید یک سبد ویژه آبرومندانه در برنامه هفتم توسعه برای بازنشستگان ببیند و همچنین باید اقدامات دیگری جهت کمک به بازنشستگان لشگری و کشوری صورت داده تا مشکلات معیشتی این افراد حل و فصل شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر دولت به فکر بازنشستگان نباشد قطعا مجلس شورای اسلامی خود فکری به حال بازنشستگان لشگری و کشوری خواهد کرد زیرا امروز بازنشستگان بیشتر از اقشار دیگر درگیر مشکلات معیشتی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه