English

سخنگوی دولت در گفتگو با خبرگزاری موج؛

پیش بینی‌های لازم برای تامین سوخت در فصل سرد انجام شده است

سخنگوی دولت گفت: دولت برای تامین سوخت مورد نیاز در فصل سرما پیش بینی های لازم را داشته است و البته این تامین سوخت با همکاری متقابل دولت و مردم باید همراه باشد.

پیش بینی‌های لازم برای تامین سوخت در فصل سرد انجام شده است

علی بهادری جهرمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج درباره تدبیر دولت برای فراهم کردن سوخت مورد نیاز در ایام سرمای پیش رو گفت: دولت در این زمینه مانند سال گذشته تدبیر و پیش بینی‌های لازم را در این حوزه ها داشته و ذخیره سازی گاز و سوخت مایع پیش از این آغاز شده است‌.

وی افزود: با هماهنگی خوب انجام شده میان وزارت‌خانه‌های نفت، نیرو و صمت برای جایگزین کردن سوخت‌های مایع به‌ ویژه گاز، این سوخت‌ها در ایام سرما به بهره برداری می‌رسد.

سخنگوی دولت با قدردانی از مدیریت بسیار خوب جواد اوجی وزیر نفت به دلیل افزایش چشمگیر تولید در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه گاز، اظهار کرد: در حوزه انتقال فراورده ها هم وزیر نفت پیش بینی خوبی داشته است و در کنار آن، فاز ۱۱ و ۱۴ پارس جنوبی به مدار اضافه شدند که تولید هم به تبع آن افزایش یافت و بهره وری و تولیدات گازی از مرزهای مشترک و بهره وری افزای یافت.

بهادری جهرمی نگرانی نداشتن از سوخت مورد نیاز را منوط به مدیریت خوب مردم و دولت دانست و تصریح کرد: با اقدامات انجام شده مانند سال گذشته با مدیریت خوب مردم و دولت توانستیم فصل سرما را به خوبی پشت سر بگذاریم امسال هم به همان نحو پشت سر خواهیم گذاشت.

سخنگوی دولت تاکید کرد: مدیریت تولید و مصرف نیازمند همکاری دو جانبه دولت و مردم است که دولت با تلاش حداکثری، تولیدات خود را افزایش داده است. مردم هم مانند سالهای گذشته در اوج مصرف باید همکاری خوب و مدیریت مصرف داشته باشند تا به مشکل نخوریم و در این زمینه نگرانی خاصی نداشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه