English

نماینده رهبر شیعیان بحرین در ایران؛

رهبر معظم انقلاب سرمشق کشورهای اسلامی شوند

نماینده رهبر شیعیان بحرین در ایران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به سرمشقی برای کشورهای اسلامی تبدیل شوند، ابراز داشت: باید به تاثی از ایشان تهدیدهای دشمن را به فرصت تبدیل کرد.

رهبر معظم انقلاب سرمشق کشورهای اسلامی شوند

به گزارش خبرگزاری موج، شیخ عبدالله الدقاق غروب جمعه در هشتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت به میزبانی شهر دامغان ضمن بیان اینکه امام راحل و رهبر معظم انقلاب سرمشقی برای کشورهای اسلامی هستند، ابراز داشت: این دو بزرگوار به دیگر کشورهای اسلامی این نکته را آموختند که باید تهدید دشمن را به فرصتی برای رشد تبدیل کرد.

وی ضمن بیان اینکه سردار شهید سلیمانی نیز به خوبی این مهم را در برنامه کاری خود گنجانده بود، افزود: ایشان معتقد بود که نباید از دشمن ترسید بلکه باید شرایطی را فراهم کرد که این تهدید به فرصت مبدل شود.

نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در ایران بابیان اینکه سردار شهید سلیمانی با تکیه بر همین اصل توانست به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند، ابراز داشت: بیرون راندن داعش از منطقه و شکست برنامه‌های رژیم صهیونیست از دستاوردهای ایشان است.

الدقاق ضمن بیان اینکه ایشان اقدامات بسیار بزرگی در منطقه به انجام رساندند، تصریح کرد: حشدالشعبی و نیروهای مردمی عراق به درخواست ایشان تشکیل و باعث شد تا پروژه دشمن در منطقه به شکست منتهی شود.

وی ضمن بیان اینکه سردار شهید سلیمانی توانست به کشورهای اسلامی کمک‌های بسیاری کند، افزود: این همان فرصتی بود که از تهدید دشمن ایجاد شد و در نهایت نیز باعث ناکام ماندن نقشه‌های آنان شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه