English

بازدید معاون اول رئیس جمهور از مجتمع‌های توزیع اقلام پروتئینی در تهران

معاون اول رئیس‌جمهور از مرکز عرضه مستقیم محصولات پروتئینی در کهریزک تهران بازدید و با حضور در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای روند توزیع و فروش اقلام پروتئینی را بررسی کرد.

بازدید معاون اول رئیس جمهور از مجتمع‌های توزیع اقلام پروتئینی در تهران

به گزارش خبرگزاری موج، محمد مخبر با همراهی وزیر جهاد کشاورزی برای نظارت میدانی بر نحوه توزیع گوشت، مرغ و تخم مرغ در استان تهران به منطقه کهریزک رفت و در مجتمع سردخانه‌های گوشت و مرغ «شباهنگ» که بیش از ۱۵ هزار تن ظرفیت دارد، حاضر شد تا وضعیت ذخیره پروتئینی استان های تهران، قم و البرز را از نزدیک بررسی کند.

بازدید از انبارهای منفی چهل درجه، خطوط قطعه‌بندی و بسته‌بندی و کامیون‌های حمل بهداشتی گوشت و مرغ قسمت‌های مختلف این مجتمع بزرگ سردخانه‌ای بود که نحوه فعالیت و کارکرد آن‌ها برای معاون اول رئیس‌جمهوری تشریح شد.

مخبر با حضور در بخش‌های جدید و در حال ساخت این مجتمع از حمایت و پشتیبانی دولت برای گسترش و توسعه اینگونه مجتمع‌ها و باراندازهای بزرگ نگهداری، عرضه و توزیع اقلام پروتئینی در اطراف شهر تهران خبر داد و اظهار امیدواری کرد با تکمیل، تجهیز و بهینه‌سازی این مراکز بتوان بخشی از فعالیت‌های مجتمع‌های عرضه در داخل شهر تهران را به این اماکن منتقل کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور پس از این بازدید، در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ شهر تهران حاضر شد و با بازدید از بخش‌های مختلف فروش این فروشگاه همچون مواد پروتئینی، بهداشتی، خوراکی، وضعیت فراوانی و قیمت اقلام و کالاها را بررسی کرد و برخی کمبودها را به مدیران فروشگاه یادآور شد.

وی در این بازدید با تعدادی از شهروندان تهرانی حاضر در فروشگاه نیز گفت‌وگو کرد و برخی گلایه‌های آنان را از مسئولان فروشگاه و مدیران وزارت جهاد کشاورزی پیگیری کرد و خواستار رسیدگی و رفع‌شان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه