English

خطیب موقت تهران:

عضویت ایران در بریکس موجب شکستن استکبار آمریکایی‌ می شود

امام جمعه موقت تهران با اشاره به عضویت ایران در بریکس گفت: عضویت ایران در گروه باعث شکستن یکجانبه گرایی و مهار استکبار آمریکایی در حوزه اقتصادی است.

عضویت ایران در بریکس موجب شکستن استکبار آمریکایی‌ می شود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در نماز عبادی- سیاسی این هفته جمعه تهران در مصلای امام خمینی (ره) تهران اظهار کرد: دیپلماسی فعال دولت سیزدهم تقویت ارتباط با همسایگان و منطقه، سیاستی درست و حکیمانه است و تقویت ارتباط راهبردی با آسیا و شرق و پیوستن ایران به شانگهای یکی از مهم ترین موفقیت هایی بود که در این حوزه به دست آمد.

حجت الاسلام حاج علی اکبری با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به آفریقای جنوبی و عضویت ایران در گروه بریکس تصریح کرد: عضویت ایران در این گروه دستاورد مهمی بود که در سفر اخیر رئیس جمهور انجام شد و ایران هم در کنار برخی از کشورها  به این مجمع پیوست.

وی با بیان اهمیت بریکس در نظام بین الملل تصریح کرد: این گروه جایگاه شاخص و برجسته ای در اقتصاد بین الملل دارد و عضویت ایران در این گروه در راستای شکستن یکجانبه گرایی و مهار استکبار آمریکایی در حوزه اقتصادی بسیار موثر است.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: حضور ایران در این مجمع و جهت گیری دولت سیزدهم در این رابطه در حقیقت جانمایی ایران در نظام جدید جهانی است.

 

راهپیمایی اربعین کابوس استکبار جهانی

علی اکبری سپس به مراسم پیاده روی اربعین پرداخت و گفت: اربعین حسینی حرکت عظیم میلیونی با وسعت، تنوع، زیبایی و ویژگی منحصر به فرد به نمادی از عزت حسینی در برابر مستکبران و یزیدیان زمانه و کابوس استکبار جهانی تبدیل شده است.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: این چراغ هدایت هر روز درخشان‌تر می‌شود و بشر آخرالزمانی را از این تاریکی‌های متراکم دور و او را هدایت و کمک می‌کند.

حجت الاسلام حاج علی اکبری با تاکید بر جاذبه اربعین حسینی، گفت: جاذبه مغناطیسی اربعین حسینی هم طوفان جاهلیت مدرن را نجات می دهد و هر روز هم قوی‌ترمی شود‌.

وی ادامه داد: گردهمایی میلیونی شیعیان در مراسم اربعین، نمودی از رحمت حسینی، عشق، دلدادگی، احسان و ایثار به مردم است که مردم در این سیر و سلوک حسینی عاشقانه نسبت به هم ابراز می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه