English

نمایندگان مجلس با وزیر خارجه ایران در مورد آخرین وضعیت مذاکرات رفع تحریم‌ها گفتگو کردند

نشست مشترک رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه، روز سه‌شنبه به میزبانی دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه برگزار شد.

نمایندگان مجلس با وزیر خارجه ایران در مورد آخرین وضعیت مذاکرات رفع تحریم‌ها گفتگو کردند

به گزارش خبرگزاری موج،  در دیدار رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه، جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص برخی تحولات سیاست خارجی مطرح کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در این نشست، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی را در جریان برخی تحولات روابط و سیاست خارجی از جمله روابط با عربستان، مذاکرات رفع تحریم ها، حقابه ایران از افغانستان ، دیپلماسی اقتصادی، روابط با اروپا و تحولات اوکراین قرار داد.

در این جلسه همچنین آقایان باقری معاون سیاسی، بیکدلی معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان، کاظمی قمی نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان، سهرابی مدیرکل امور ایرانیان و کنعانی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه بترتیب گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات رفع تحریم ها و تفاهمات مربوط به آزاد سازی منابع مالی ، روابط با افغانستان و پیگیری حقابه هیرمند، امور ایرانیان خارج از کشور، اقدامات بعمل آمده در خصوص مقابله با موضوع اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در برخی کشورهای اروپایی و اقدامات دستگاه دیپلماسی پیرامون راهپیمایی اربعین ارائه دادند.

در پایان این نشست، امیرعبداللهیان ضمن قدردانی از نقطه نظرات رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، بر تعامل و همکاری هر چه بیشتر بین وزارت امور خارجه و مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه