English

فرمانده کل ارتش:

آزادگان نماد حقانیت مردم ایران در مقابل استکبارند

فرمانده کل ارتش در پیامی ابراز داشت: آزادگان یادآور حماسه‌های بی‌بدیل رزمندگان جبهه حق و نماد حقانیت امتی به بزرگی نام ایران در مقابل ظلم و ستم استکبار هستند.

آزادگان نماد حقانیت مردم ایران در مقابل استکبارند

به گزارش خبرگزاری موج، سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی، ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۶ مرداد، سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان غیور و سرافراز ایران سربلند اسلامی و روز شادی ملت عزیز از بازگشت جلوه‌های صبر و استقامت به مام میهن است.

آزادگان عزیز به عنوان یادگاران ارزشمند دوران جنگ تحمیلی با تأسی از قافله‌سالار اسیران کربلا حضرت زینب کبری (س) که با ایثار، مقاومت و شجاعت علوی خود پیام نهضت عاشورا را برای همگان آشکار ساخت، هر کدام یادآور حماسه‌های بی بدیل رزمندگان جبهه حق و نماد حقانیت امتی به بزرگی نام ایران در مقابل ظلم و ستم استکبارند.

۲۶ مرداد سال ۶۹ همراه با شور و شعف به یادماندنی از قدم نهادن پاره‌های تن ملت به خاک پاک کشور و پایان انتظار ۱۰ ساله، سرآغاز انتظاری دیگر برای بازگشت قهرمانی آسمانی بود. شهید سرلشکر خلبان حسین لشگری از شمار آزادگانی بود که طعم تلخ اسارت را با هزاران آزاده قهرمان چشید و در ادامه با تحمل سال‌ها شکنجه، غربت و دوری از وطن، اسوه استقامت و تاب‌آوری شد و پس از شش هزار و ۴۱۰ روز اسارت در آغوش مردم جای گرفت؛ فرمانده معظم کل قوا سیدالاسرایش نامید و الگوی استقامت و تاب‌آوری در مقابل شدائد و سختی‌ها شد.

اینجانب ضمن ارج نهادن به جایگاه رفیع تمامی ایثارگران جلیل‌القدر به‌ویژه آزادگان صبور و تبریک به خانواده‌های گرانقدر آن عزیزان که فقدان همسران، پدران و برادران خود را با الهام از آیات امیدبخش قرآن و زندگی سراسر درس ائمه اطهار (ع) تحمل کردند، از خدای متعال توفیق و طول عمر پربرکت آزادگان سرافراز و خانواده گرانقدرشان را تحت رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز آرزومندم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه