English

رئیس مجلس:

مجلس هفته بعد جلسه‌ای درباره مشکلات بخش کشاورزی تشکیل خواهد داد

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به عضو کمیسیون کشاورزی مجلس که از روند واردات برنج و چای انتقاد کرد و خواستار ورود مجلس به این‌ موضوع شد، ابراز داشت: هفته آینده جلسه تشکیل می دهیم.

مجلس هفته بعد جلسه‌ای درباره مشکلات بخش کشاورزی تشکیل خواهد داد

به گزارش خبرگزاری موج، رحمت الله نوروزی در جلسه علنی امروز در تذکری به قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: صبح امروز ما نمایندگان استان های گیلان، مازندران و گلستان در جایگاه هیات رئیسه حاضر شدیم تا تحصن کنیم؛ ما خجالت می کشیم به استان های خودمان برویم چون محصول برنج کشاورزان به اصطلاح کرم گذاشته و ما پاسخی برای آن ها نداریم.

نماینده علی آباد کتول با انتقاد از واردات برنج گفت: تا ۲۵۰۰ میلیارد برای خرید برنج منابع اختصاص داده شده ولی همچنان برنج روی دست کشاورزان باقی مانده است. انتظار ما از رئیس مجلس به عنوان دلسوز کشاورزان، رسیدگی به این موارد است.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی همچنین از روند واردات چای انتقاد کرد.

نوروزی با اشاره به مطالبات گندمکاران خواستار رسیدگی به این مطالبات شد.

وی در پایان و در جمع بندی بیان کرد: با توجه به روند واردات چای، برنج و گندم، باید تکلیف واردات برنج و مطالبات گندمکاران مشخص شود.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: ان‌شاءالله هفته آینده جلسه ای درباره این موضوع برگزار می شود. از وزارت صمت برای موضوع واردات و از وزارت جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه برای سایر امور دعوت می کنیم تا این مسئله پیگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه