English

سخنگوی سپاه:

امنیتی که امروز در مناطق مرزی کشور برقرار است از زمان قاجار و پهلوی‌ بی‌سابقه بوده است

سخنگوی سپاه پاسداران ابراز داشت: امنیت و تسلطی که امروز در مناطق مرزی کشورمان برقرار است، از زمان قاجار و پهلوی‌ بی‌سابقه است.

امنیتی که امروز در مناطق مرزی کشور برقرار است از زمان قاجار و پهلوی‌ بی‌سابقه بوده است

​به گزارش خبرگزاری موج، سردار رمضان ‌شریف معاون ‌روابط عمومی کل سپاه در آیین‌ تجلیل از خبرنگاران که به همت نیروی ‌زمینی سپاه برگزار شد، اظهار داشت: کارکرد نزسا تاثیر لحظه‌ای و آنی ندارد به عبارت دیگر اگر ‌برخی مباحث از وضعیت محرمانگی‌ خارج ‌شود، مردم از پیش بینی‌ها و کارهای اطلاعاتی ‌که این ‌نیرو داشته و باعث شده تا امنیت در مرزهای کشورمان برقرار شود، بیشتر‌ مطلع می‌شوند.

وی‌ افزود: معرفی نیروی زمینی ‌با وضع موجود فاصله دارد چون نیروی زمینی سپاه همواره چند گام ‌جلوتر از طراحان ایجاد ناامنی در ایران بوده و این هم ‌بواسطه اقداماتی که در 10 سال اخیر در این نیرو انجام ‌شده است.

شریف تصریح کرد: اقدامات اطلاعاتی و پیش بینی‌های نیروی زمینی سپاه باعث شد تا داعش که قرار بود تا مرزهای ‌کشورمان پیش بیاید موفق نشود و طرح آنها با شکست مواجه شد و همین ‌طور در اغتشاشات سال گذشته که چنانچه تمهیدات این‌نیرو ‌نبود، باید شاهد اتفاقاتی دیگری ‌می‌بودیم.

سخنگوی سپاه تاکید کرد: کارهایی که نیروی زمینی سپاه در مناطق مرز ی هم ‌چون شمال غرب و جنوب شرق انجام ‌می‌دهد اقداماتی بسیار مهم و‌ تاثیرگذار بوده که باید در معرفی این اقدامات در رسانه‌ها فعالیتی بیشتر از آنچه تاکنون صورت گرفته، انجام شود؛ امنیت و تسلطی که امروز در مناطق مرزی کشورمان برقرار است، از زمان قاجار و پهلوی‌ بی‌سابقه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه