English

استاندار تهران:

بیش از ۱۷۶۰۰ ساخت و ساز غیرمجاز در تهران طی ۱۵ ماه تخریب شد

استاندار تهران ابراز داشت: ۱۷۶۱۴ مورد ساخت و ساز غیرمجاز طی سال گذشته و سه ماه اول سال جاری تخریب شد.

بیش از ۱۷۶۰۰ ساخت و ساز غیرمجاز در تهران طی ۱۵ ماه تخریب شد

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا فخاری با اشاره به آمار تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز طی دو سال اخیر در سطح استان اظهار داشت: ۱۳ هزار و ۷۴۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در سال ۱۴۰۱ و  در سه ماه اول سال جاری ۳۸۷۴ مورد تخریب چنین ساخت وسازهایی در سطح استان انجام شده است.

 وی در مورد وضعیت شهرستان دماوند ادامه داد: ۳۱۹ هزار و ۵۳۶مترمربع اراضی در شهرستان دماوند طی سال ۱۴۰۱ آزاد شده، در این راستا ۲۲۲۴ پرونده ساخت و ساز غیرمجاز به مقام قضایی ارجاع شده و ۲۹۷۶مورد تخریب و قلع و قمع صورت گرفته است.
  استاندار تهران عنوان کرد: در سه ماه ابتدای سال جاری ۴۱۳ هزار و ۳۸ مترمربع از اراضی شهرستان دماوند آزاد شده، ۳۱۹۰ مورد توقف عملیات ساختمانی صورت گرفته و تعداد ۹۴۰ مورد پروند تخلف به دستگاه قضایی ارجاع و ۱۳۴۴مورد تخریب و قلع و قمع انجام شده است.
 فخاری سپس در مورد وضعیت شهرستان شمیرانات گفت: در سال گذشته میزان اراضی آزاد شده در شهرستان شمیرانات ۴۶۰ هزار و ۴۱۸ مترمربع بوده، همچنین ۱۵۲۰ مورد توقف عملیات ساختمانی صورت گرفته و ۵۷۰ مورد پرونده تخلف به مقام قضایی ارجاع و ۳۴۱ مورد تخریب و قلع و قمع شده است، این میزان در سه ماه اول امسال ۲۹ هزار و ۴۰۴ مترمربع اراضی آزاد شده، ۴۱۶ مورد توقف عملیات ساختمانی و ۱۴۵ مورد تخریب و قلع و قمع صورت گرفته و ۲۶۹ پرونده تخلف به مقام قضایی ارجاع شده است.
 استاندار تهران تاکید کرد: در پیگیری اقدامات مختلف، همواره منافع شهروندان اولویت دارد و در زمینه حفظ اراضی، این موضوع با جدیت دنبال می شود تا ضمن حفظ اراضی برای نسل های آینده، زمینه برای آسایش و رفاه هموطنان فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه