English

سخنگوی دولت:

رئیس‌جمهور خبر خوش دولت برای اهالی رسانه را فردا اعلام می‌کند

سخنگوی دولت ابراز داشت که فردا اخبار خوشی برای اهل رسانه از سوی رئیس جمهور اعلام خواهد شد.

رئیس‌جمهور خبر خوش دولت برای اهالی رسانه را فردا اعلام می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، علی بهادری جهرمی در حاشیه حضور خود به مناسبت روز خبرنگار در دانشگاه شهید بهشتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همه همکاران عزیز چه آن‌ها که در قامت روابط عمومی درون شبکه بزرگ اطلاع‌رسانی دولت و چه آن‌ها که پشت سنگر خبری در حوزه‌های رسانه‌های مختلف گروهی فعالیت می‌کنند روز خبرنگار را تبریک می‌گویم.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره خبرهای خوش برای اهالی رسانه گفت: فردا جلسه‌ای به طور خاص برای این حوزه به طور خاص برقرار است. خبرهای خوش را هم بگذارید ان‌شاءالله فردا در سالن اجلاس سران تشریف بیاورید و از زبان رئیس جمهور بشنوید.

وی درباره موضع دولت در حوزه سلامت و افزایش ظرفیت پزشکی عنوان کرد: موضع دولت ده‌ها بار کاملا شفاف و روشن شده است. مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی یک مصوبه قانونی و لازم‌الاتباع است. الحمدلله مجموعه بهداشت و درمان کشور هم برای اجرای آن همراه هستند.

بهادری جهرمی اضافه کرد: طبیعتا وقتی سیاست جدیدی می‌خواهد اتخاذ شود باید ساختارها و و زیرساخت‌های لازم برای اجرای آن سیاست فراهم شود و دولت هم با جدیت اجرای آن را پیگیری می‌کند. وزارت بهداشت هم با تمام توان خود تلاش می‌کند که با کمک سازمان برنامه و نهادهای دولتی، هم زیرساخت‌ها فراهم شود هم اجرای سیاست با درستی و حفظ و ارتقای کیفیت پیش برود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه