English

سخنگوی دولت:

مردم در مصرف برق و انرژی صرفه‌جویی کنند/ نگاه دولت به ورزش، سیاسی نیست

سخنگوی دولت ابراز داشت: وزارت آموزش و پرورش از کسانی که در سه یا چهار دهک پایین جامعه و جزو استعدادهای درخشان هستند، حمایت موثرتر خواهد داشت تا تمامی هزینه‌های تحصیل آنان از محل ردیف‌های بودجه‌ای تأمین شود.

مردم در مصرف برق و انرژی صرفه‌جویی کنند/ نگاه دولت به ورزش، سیاسی نیست

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت اظهار کرد: در جلسه امروز هیئت دولت، گزارش وزیر بهداشت از وضعیت سلامت عمومی مردم باتوجه به گرمای هوا ارائه شد. سالمندان، کودکان و گروه‌هایی که بیماری زمینه‌ای دارند سعی کنند این چند روز از منزل خارج نشوند به ویژه در ساعات گرما. در مصرف برق و انرژی نیز هم‌میهنان صرفه‌جویی داشته باشند تا روزهای اوج مصرف را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه سرپرست وزارت ورزش حاضر شد و امیدواریم دولت بتواند از خدمات آقای سجادی هم در بخش‌هایی که به توان و انرژی کمتری نیازمند است بهره‌برداری کند و روند درمان او نیز با سرعت بیشتری طی شود.

بهادری جهرمی یادآور شد: نگاه دولت بهره‌گیری از نیروهای داخلی خود جامعه ورزشی کشور و داشتن یک نگاه تخصصی به حوزه این وزارتخانه است. بعضی ادوار نگاه‌ها در انتخاب وزیر، سیاسی بود اما رویه دولت در این زمینه انتخاب وزیر از جامعه ورزشی و به دور از نگاه‌های سیاسی به این حوزه و متناسب با رویکرد تخصصی به ورزش است.

سخنگوی دولت با اشاره به مصوبات هیئت دولت در جلسه امروز، اظهار کرد: با پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش برای موضوع مربوط به توسعه عدالت آموزشی موافقت شد. طبق این پیشنهاد قرار است حمایت موثرتری از کسانی که در سه یا چهار دهک پایین جامعه و جزو استعدادهای درخشان هستند به عمل آید و تمامی هزینه‌های مترتب بر تحصیل آنان از محل ردیف‌های بودجه‌ای تأمین کند و در اختیار سازمان و مدارس استعدادهای درخشان قرار دهد.

بهادری جهرمی افزود: همچنین آیین‌نامه اجرایی دیگری به پیشنهاد وزارت بهداشت و درمان به تصویب هیئت وزیران رسید که مبنی بر پوشش ۱۰۰ درصدی خدمات طب ایرانی در شبکه بهداشتی کشور است. در این زمینه اگر نیاز به اصلاح ساختاری هم باشد انجام می‌شود تا مردم از خدمات طب ایرانی نیز بهره‌برداری کنند.

سخنگوی دولت یادآور شد: وزارت بهداشت مکلف شد تا سه مورد خدمت را با طی فرایندهای قانونی و تصویب شورای عالی بیمه تحت پوشش خدمات بیمه‌ای قرار دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه