English

معاون رئیس جمهوری؛

همکاری دستگاه‌ها برای بهبود مسائل فرهنگی و اجتماعی ضرورت دارد

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، در دیدار با شهردار تهران بر ضرورت همکاری بین‌ دستگاه‌ها برای بهبود مسائل زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد.

همکاری دستگاه‌ها برای بهبود مسائل فرهنگی و اجتماعی ضرورت دارد

به گزارش خبرگزاری موج،  انسیه خزعلی ، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار با زاکانی شهردار تهران بر بالابردن فعالیت‌های زیست محیطی تاکید و طرح کاشت یک میلیارد درخت توسط زنان خانه دار و فرهنگ سازی برای زنان در جهت تفکیک زباله و حفظ مواد محیط زیست را مطرح کرد. 

در ابتدای این جلسه، دکتر زاکانی به تشریح ماموریت شهرداری تهران در چهار محور کلی تحول سخت‌افزاری و کالبدی، تحول نرم‌افزاری و روحی، تحول درون‌زا، و تحول فناورانه و دانش‌بنیان پرداخت و مشارکت بانوان در این زمینه را موثر و سازنده ارزیابی کرد.

در ادامه نیز خزعلی ضمن اشاره به برخی فعالیت‌ها و برنامه‌های معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، کنش‌گری فعال بانوان و خانواده‌ها را در پیشگیری از آسیب‌های زیست‌محیطی و کمک به پاسداشت و حفظ محیط زیست در حوزه‌های مختلف از جمله مدیریت پسماند از مبدأ و فرصت‌ها و چالش‌های آن، مشارکت در فرهنگ‌سازی مصرف بهینه در خانواده، معرفی سبک زندگی سالم و نظایر آن تشریح و برای همکاری با شهرداری تهران و سازمان حفاظت محیط زیست اعلام آمادگی کرد.

خزعلی با بیان اینکه مسئله امروز جامعه مباحث فرهنگی-اجتماعی است بر ضرورت همکاری بین دستگاه‌ها برای پیشبرد بهتر مسائل تاکید کرد.

از جمله مسائل پیشنهادی این معاونت بحث مشاوره زوجین جوان و رویدادهای مرتبط با سبک زندگی خانواده ایرانی اسلامی بود در این دیدار خانم دکتر اردبیلی مدیر کل امور بانوان و خانواده شهرداری در مورد فعالیت‌های شهرداری تهران در زمینه زن و خانواده گزارشی را ارائه کرد.

همچنین زاکانی، شهردار تهران برای مشارکت در برگزاری هرچه بهتر رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه اعلام آمادگی کرد. طرفین در زمینه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در بخش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی پیشنهاداتی را مطرح کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه