English

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

همسان سازی حقوق بازنشستگان باید اجرایی بشود

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: به وضعیت معیشت مردم و اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری توجه بیشتری بشود.

همسان سازی حقوق بازنشستگان باید اجرایی بشود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام سید کاظم موسوی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود بیان کرد: ایام سوگواری و عزاداری امام حسین (ع) را تسلیت می‌گویم. در همه جای کشور و اهل بیت عصمت و طهارت مردم وابسته هستند اما در اردبیل حال و هوای دیگری حاکم است. دعوت می‌کنم از نزدیک بیایید و عزاداری مردم را در اردبیل ببینید.

وی در ادامه اظهار کرد: استکبار جهانی یکبار از طریق سوئد و فرانسه و بارها از طریق سایر کشورها اقدام به قرآن سوزی کرد. بنده می‌گویم غلط کردند. هرجا آموزه‌های قرآنی شفاف و روشن شد دشمن در رسیدن به آمال شوم خود شکست خورد و چون خفه شدند دست به این اقدامات می‌زنند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار می‌رود دولت به تامین کالاهای اساسی و معیشت مردم توجه ویژه داشته باشد. نباید اجازه داد بیش از این مردم در حوزه معیشت در تنگنا قرار بگیرند. مقام معظم رهبری در بیانات خود تاکید داشتند که باید به مردم به ویژه به دهک‌های پایین توجه شود. مجلس شورای اسلامی هم قطعا دولت را در این مسیر در برنامه هفتم توسعه همراهی خواهد کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: همسان سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری باید مورد توجه قرار گیرد. این اقشار سختی کشیده‌اند همه ما مسلمان هستیم و در یک کشتی قرار داریم که ناخدای آن نیز ولایت است باید دست به دست هم داده تا مشکلات جامعه حل شود. تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، مطالبه مجلس شورای اسلامی از دولت است.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی واردات خودرو را تصویب کرده است وظیفه دولت است که آیین‌نامه آن را بنویسد و با انجام واردات اجازه ندهد بیش از این مردم از پراید و امثال آن آسیب ببینند.

موسوی در ادامه خواستار توجه به وضعیت جاده‌های استان اردبیل و افتتاح راه آهن اردبیل پس از گذشت ۲۰ سال شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه