English

معاون اول رئیس جمهور درگذشت آیت‌الله حسن صانعی را تسلیت گفت

معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت آیت‌الله حسن صانعی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت و نوشت: آیت‌الله صانعی از برجسته‌ترین شاگردان امام(ره) و فقیه و عالمی شجاع بود.

معاون اول رئیس جمهور درگذشت آیت‌الله حسن صانعی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری موج، محمد مخبر در پیامی درگذشت آیت الله حسن صانعی را تسلیت گفت و عنوان کرد: خبر درگذشت آیت الله شیخ حسن صانعی، یار دیرین امام راحل(ره) دوستداران نظام و انقلاب اسلامی را در غم و اندوه فرو برد.

وی افزود: بدون تردید مبارزات طولانی آن فقید سعید با رژیم ستمشاهی و تحمل سال ها زندان، شکنجه و تبعید در دوران پیش از انقلاب توشه راه ایشان در نزد حق تعالی خواهد بود و از یاد مردم این سرزمین نخواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت

 

معاون اول رئیس جمهور عنوان کرد: آیت الله صانعی که از برجسته‌ترین شاگردان حضرت امام راحل و فقیه و عالمی شجاع بودند، خدمات گرانقدرشان در سرپرستی بنیاد پانزده خرداد با حکم حضرت امام(ره) و همچنین حضور در مجمع تشخیص مصلحت نظام صفحه دیگری از فعالیت‌های متعدد ایشان در خدمت به جمهوری اسلامی بود که در تاریخ ماندگار خواهد شد.

مخبر خاطرنشان کرد: اینجانب درگذشت این عالم ربانی را به بیت معزز ایشان و همچنین جامعه حوزوی و مردم ایران اسلامی تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم طلب آمرزش و مغفرت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه