English

در پی دستور دادستان فدرال آمریکا عنوان شد؛

سردار تنگسیری نسبت به فروش نفت سرقتی ایران توسط آمریکا هشدار داد

فرمانده نیروی دریایی سپاه نسبت به دستور دادستان فدرال آمریکا مبنی بر تخلیه و جابجایی محموله سرقتی نفت جمهوری اسلامی ایران که در یک نفتکش در سواحل آمریکاست،‌ واکنش نشان داد.

سردار تنگسیری نسبت به فروش نفت سرقتی ایران توسط آمریکا هشدار  داد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار علیرضا تنگسیری در واکنش به دستور دادستان فدرال آمریکا مبنی بر تخلیه و جابجایی محموله سرقتی نفت ایران گفت: دوران بزن دررو تمام شده است. واقعاً اگر بزنند، می‌خورند و باید منتظر آن باشند.

سردار تنگسیری ، فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: اکنون اعلام می‌کنیم اگر هر شرکت نفتی آمریکایی بخواهد نفت ما را از این نفتکش تخلیه کند، مسئول می‌دانیم. همچنان که آمریکا را هم مسئول می‌دانیم.

گفتنی است؛ نفتکش حامل نفت سرقتی ایران یک محموله ۸۰۰ هزار بشکه‌ای در خود دارد و در سواحل تگزاس آمریکا مستقر است.

دادستان فدرال آمریکا دستور حراج محموله نفت ایران به شرکت‌های آمریکایی داده است. اما، بنابر گزارش روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال، شرکت‌های آمریکایی از ترس پاسخ تلافی‌جویانه ایران به این اقدام، از تخلیه نفت متعلق به ایران، از این کار خودداری می‌کنند.

همچنین، روزنامه آمریکایی وال‌استریت‌ژورنال به نقل از مقام‌های مطلع از این رویداد نوشت نفت مذکور در یک نفتکش یونانی قرار دارد که در ساحل تگزاس مستقر شده اما شرکت‌های آمریکایی از بیم اقدام تلافی‌جویانه ایران تمایلی به تخلیه محموله آن ندارند.

دادستان‌های آمریکایی چند ماه پیش با متهم کردن مالک یونانی این نفت‌کش به نقض قوانین تحریم‌های آمریکا علیه ایران آن را مصادره و به سمت ساحل شهر «گالوستون» در ایالت تگزاس هدایت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه