English

اعضای کمیسیون امنیت ملی با دبیر جدید شورای امنیت ملی جلسه مشترک برگزار کردند

سخنگوی‌ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره جلسه کمیسیون با دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی ابراز داشت: در این جلسه علی اکبر احمدیان از ارتباط کاری دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با مجلس استقبال کرد.

اعضای کمیسیون امنیت ملی با دبیر جدید شورای امنیت ملی جلسه مشترک برگزار کردند

به گزارش خبرگزاری موج، ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، عصر امروز نشستی را با آقای علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی برگزار کردند.

وی ادامه داد: در این جلسه اعضای کمیسیون با تبریک انتصاب آقای احمدیان در جایگاه نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی، برای وی در این مسئولیت آرزوی موفقیت کردند و از زحمات آقای شمخانی در دوره مسئولیت تقدیر کردند. نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی با تشریح دیدگاه های خود درباره چالش ها و اولویت های امنیت کشور، بر ضرورت ارتباط پیوسته کمیسیون تخصصی مجلس با دبیرخانه تاکید کردند.

عمویی اضافه کرد: در این نشست، دکتر احمدیان هم اشاره به جایگاه والای نهاد مجلس در ساختار سیاسی و حقوقی کشور، بر اهمیت نگاه جامع در قانون گذاری و ضرورت تنقیح قوانین با توجه روزآمد شدن مسائل کشور تاکید کرد. احمدیان همچنین از ارتباط کاری دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با مجلس استقبال کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه