English

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

ایران قطب ساخت شبیه‌سازهای پروازی در منطقه غرب آسیاست

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: جمهوری اسلامی ایران قطب ساخت شبیه‌سازهای پروازی در منطقه غرب آسیاست.

ایران قطب ساخت شبیه‌سازهای پروازی در منطقه غرب آسیاست

به گزارش خبرگزاری موج، فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران قطب ساخت شبیه‌سازهای پروازی در منطقه غرب آسیاست، گفت: نیروی هوایی ارتش آمادگی دارد شبیه‌ساز مراقبت پرواز برای سازمان‌هایی که به آن نیاز دارند را طراحی و تولید کند.

 

بیشتر بخوانید:

سامانه شبیه ساز مراقبت پرواز رونمایی شد

 

سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز ساخت نیروی هوایی ارتش روز سه‌شنبه با حضور امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر سرتیپ دوم خلبان محمدرضا مروی‌نام فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری رونمایی شد.

سامانه شبیه‌ساز برای آموزش دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین دوره‌های حین خدمت افسران عملیات مراقبت پرواز استفاده می‌شود.

این سامانه جامع از پنج شبیه‌ساز تشکیل شده است که برج مراقبت پرواز، رادار تقرب فرودگاهی، و رادار کنترل هواپیما را شامل می‌شود.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه رونمایی از سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز، گفت: این سامانه به دست دانشمندان غیور و جوانان نخبه ما در دانشگاه هوایی شهید ستاری طراحی و ساخته شده است.

وی افزود: سامانه بومی شبیه‌ساز مراقبت پرواز برای نخستین بار در کشور ساخته شده است و می‌توانیم با استفاده از این سامانه، دانشجویان رشته برج مراقبت را در همه زمینه‌ها آموزش دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش، طراحی و ساخت سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز را یک کار مهم برای افزایش تجربه دانشجویان دانست و بیان کرد: دانشجویان می‌توانند با استفاده از این سامانه خود را در محیط فرودگاه قرار دهند.

سرتیپ واحدی ادامه داد: سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز یکی از سامانه‌های مورد نیاز ما برای آموزش دانشجویان نهاجا بود که با استفاده از تجربه پیشکسوتان و نخبگان دانشگاه شهید ستاری در این دانشگاه طراحی و ساخته شده است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران قطب ساخت شبیه‌سازهای پروازی در منطقه غرب آسیاست، تصریح کرد: شبیه‌سازهایی که قبلاً در اختیار داشتیم را به روزرسانی کرده و برای هواپیماهایی که شبیه‌ساز آن را نداشتیم، شبیه‌ساز آن‌ها توسط جهاد خودکفایی نهاجا طراحی و ساخته شده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش از آمادگی این نیرو برای طراحی و تولید شبیه‌ساز مراقبت پرواز برای سازمان‌هایی که به آن نیاز دارند، خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه