English

رئیس جمهور درگذشت مادر و همسر شهیدان موسسیان قزلچه را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت خانم سلوارت اوهانسیان قزلجه مادر گرامی شهید گرانقدر ادموند موسسیان قزلجه و همسر شهید والامقام هایقان موسسیان قزلجه را به خانواده محترم ایشان و ارامنه ارجمند کشورمان تسلیت گفت.

رئیس جمهور درگذشت مادر و همسر شهیدان موسسیان قزلچه را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری موج، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه سلوارت اوهانسیان قزلجه، مادر بزرگوار شهید گرانقدر ادموند موسسیان قزلجه و همسر شهید والامقام هایقان موسسیان قزلجه، تصریح کرد: این مادر فداکار که عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود را در راه حفظ آرمان‌های انقلاب و نظام تقدیم و با اخلاص و صبوری درد فراق آنان را تحمل کرد، یاد و نامش همواره در خاطر مردم قدرشناس این مرز و بوم باقی خواهد ماند.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت بانوی صبور و مقاوم سلوارت اوهانسیان قزلجه مادر گرامی شهید گرانقدر ادموند موسسیان قزلجه و همسر شهید والامقام هایقان موسسیان قزلجه، موجب تأثر خاطر گردید.

این مادر فداکار که عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود را در راه حفظ آرمان‌های انقلاب و نظام تقدیم و با اخلاص و صبوری درد فراق آنان را تحمل کرد، یاد و نامش همواره در خاطر مردم قدرشناس این مرز و بوم باقی خواهد ماند.

اینجانب فقدان این مادر بزرگوار را به خانواده محترم و ارامنه ارجمند کشورمان تسلیت عرض می‌کنم و برای این مرحومه، علو درجات و همجواری با عزیزان شهیدش و برای همه بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند بزرگ مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه