English

وزیر دفاع :

میزان صادرات وزارت دفاع ایران سال گذشته ۳ برابر شد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: به همت مجموعه وزارت دفاع افزایش ۳ برابری در صادرات، افزایش ۲ برابری تولید کالا و خدمات غیرنظامی و افزایش ۸۱ درصدی تولیدات نظامی را در سال گذشته ثبت کردیم.

میزان صادرات وزارت دفاع ایران سال گذشته ۳ برابر شد

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی با بیان اینکه این وزارت خانه در دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی و نابودی نظام سلطه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند گفت: وزارت دفاع همیشه آماده و پا در رکاب ایستاده است تا در سخت ترین و پیچیده ترین شرایط تحمیل شده از سمت دشمن، اقتدار نظامی، علمی و فناورانه جمهوری اسلامی ایران را حفظ کند.

وزیر دفاع با اشاره به اینکه رویکرد اصلی و جهت گیری وزارت دفاع توسعه تعاملات و پشتیبانی نیروهای مسلح است اظهار داشت: وزارت دفاع در راستای ارتقا اقتدار نظامی چندین هدف از جمله افزایش تولید کالا وخدمات نظامی و غیر نظامی، ارتقا توان موشکی، پهپادی، پدافندی، جنگال و دیپلماسی دفاعی با تاکید بر ظرفیت سازی در صادرات را دنبال می کند.

سرتیپ آشتیانی با اشاره به عملکرد سال گذشته بیان کرد: به همت مجموعه وزارت دفاع افزایش ۳ برابری در صادرات، افزایش ۲برابری تولید کالا و خدمات غیرنظامی و افزایش ۸۱ درصدی تولیدات نظامی را در سال گذشته ثبت کردیم و ان شاء الله این مسیر در سالی که به نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است با قدرت و تلاش بیشتر ادامه خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه