English

همکاری های مشترک نظامی ایران و ترکیه در دستور کار قرار گرفت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در تماس تلفنی ضمن تبریک به ارتشبد یاشار گولر به عنوان وزیر دفاع ملی ترکیه بر ضرورت استمرار همکاری های مشترک نیروهای مسلح دو کشور تاکید کرد.

همکاری های مشترک نظامی ایران و ترکیه در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج، سرلشکر محمد باقری در تماس با وزیر دفاع ملی ترکیه با تاکید بر اینکه ایران و ترکیه به عنوان دو همسایه خوب و راهبردی دارای مرزهای مشترک صلح و دوستی هستند، افزود: وجود مرزهای مشترک بین دو کشور استمرار همکاری ها را بیش از پیش ضرورت می‌بخشد.

تاکید بر انجام دیدارهای دوجانبه در سطوح مختلف و همچنین انتقال تجارب و دانش در مراکز آموزشی و اجرای رزمایش های متقابل از دیگر محورهای سخنان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در این تماس تلفنی بود.

ارتشبد یاشار گولر نیز در این تماس تلفنی ضمن تاکید بر افزایش و توسعه سطح روابط نظامی بین دو کشور، گفت: کشور ترکیه شاهد کمک های برادرانه و دوستانه ایران در حادثه تلخ زلزله اخیر کشورش بود که همواره مردم ترکیه این کمک و همیاری را مورد ستایش قرار می دهند.

بر اساس این گزارش رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پایان از ارتشبد یاشار گولر وزیر دفاع جدید ترکیه برای سفر به تهران دعوت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه