English

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی تصویب شد

معاون پارلمانی رئیس جمهور از پذیرش لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی گفت: لایحه دوفوریت دولت توسط مجلس پذیرش تصویب شد.

لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی تصویب شد

به گزارش خبرگزاری موج، سید محمد حسینی در حاشیه برگزاری یادواره شهدای منطقه لفور سوادکوه در خصوص تشکیل وزارت بازرگانی خاطرنشان کرد: لایحه دو فوریتی که دولت تقدیم مجلس کرد دو فوریت آن پذیرفته و بلافاصله تصویب شد.

وی افزود: کمیسیون اجتماعی مجلس این لایحه را در دو جلسه مورد بررسی قرار داد و ابتدا دو مؤسسه و مرکز را گفته بودیم تا تحت این وزارتخانه باشد و بعد به تدریج سایر مؤسسات به آن اضافه شود، ولی نمایندگان نپذیرفتند و گفتند یکجا تعیین تکلیف شوند و دولت بررسی و موافقت کرد و الان طرح آماده ارائه در صحن مجلس است.

حسینی افزود: اگر در صحن نهایی و بلافاصله ابلاغ شود دولت وزیر بازرگانی را معرفی خواهد کرد تا بار وزارت صنعت کاهش یابد زیرا طی این شش سال هشتمین نفری است که برای این وزارتخانه اعم از وزیر یا سرپرست معرفی شد و موضوع این است که تحملش از عهده یک نفر بر نمی‌آید.

وی گفت: اگر تفکیک شود خدمات بهتری به مردم ارائه خواهد شد زیرا در امر کنترل قیمت‌ها مؤثر است وو با توجه به این که امسال بحث مهار تورم داریم این وزارتخانه می‌تواند در قیمت کالا، تنظیم بازار، توزیع کالا، همچنین در صادرات نقش خوبی را داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه