English

ایران با درگذشتگان سانحه قطار هند ابراز همدردی کرد

سخنگوی وزارت امورخارجه ایران با صدور پیامی سانحه تاسف بار خروج قطار از ریل در ایالت ادویشای هند را به دولت و مردم این کشور بویژه خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت.

ایران با درگذشتگان سانحه قطار هند ابراز همدردی کرد

به گزارش خبرگزاری موج، سخنگوی وزارت امورخارجه ایران در پی خروج قطار از ریل در ایالت ادویشای هند با صدور پیامی این سانحه تاسف بار را به دولت و مردم این کشور بویژه خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت و با آنها ابراز همدردی کرد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان مراتب تسلیت و همدردی عمیق دولت و مردم ایران را به دولت و مردم هند بویژه خانواده های قربانیان سانحه تأسف‌بار تصادف قطار در ایالت اودیشای هند ابراز و از خداوند برای مجروحین سلامتی و شفای عاجل مسالت کرد.

۱۲ خردادماه رسانه‌های هند خبر دادند که بر اثر خروج یک قطار مسافربری از ریل و برخورد با قطار باری در منطقه «بالاسوره» در ایالت «اودیشا» واقع در شرق هند، ۸۵ نفر کشته و ۸۵۰ نفر زخمی شدند.

«نارندرا مودی» نخست وزیر هند جمعه شب در توئیتی اعلام کرد که عملیات نجات در محل ادامه دارد و تمام کمک‌های ممکن به افراد آسیب دیده ارائه می‌شود.

اواخر اردیبهشت نیز صدها مسافر به دلیل خروج یک قطار محلی از ریل و برخورد با قطار باری در ناحیه «پوربا بردامان» بنگال غربی زخمی شده بودند.

شبکه راه آهن هند با ۱۱۵ هزار کیلومتر خطوط ریلی و به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های ریلی جهان، هر سال به علت فرسودگی تجهیزات و قطارها، صدها نفر را به کام مرگ می‌کشاند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه