English

پیام رئیس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان ایزدی

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم مهین زادشمس، مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر محمدحسن، علی‌اصغر و علی‌اکبر ایزدی، را به مردم شریف استان فارس و به ویژه خانواده گرامی این بانوی مومنه تسلیت گفت.

پیام رئیس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان ایزدی

به گزارش خبرگزاری موج،‌ سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم مهین زادشمس، مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر «محمدحسن، علی‌اصغر و علی‌اکبر ایزدی» تصریح کرد: این مادر فداکار و صبور در دامان پاک خود فرزندانی دلیر و شجاع تربیت و با اخلاص برای دفاع از ارزش‌های اسلام، انقلاب و حراست از کیان کشور روانه میدان جهاد نمود و یاد و نامش را در دفتر زرین فرهنگ و ایثار این مرز و بوم برای همیشه ماندگار کرد.

متن پیام رئیسی جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت حاجیه خانم مهین زادشمس، مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر محمدحسن، علی‌اصغر و علی‌اکبر ایزدی، از افتخارآفرینان دوران دفاع مقدس، موجب تاثر خاطر شد.

این مادر فداکار و صبور در دامان پاک خود فرزندانی دلیر و شجاع تربیت و با اخلاص برای دفاع از ارزش‌های اسلام، انقلاب و حراست از کیان کشور روانه میدان جهاد نمود و یاد و نامش را در دفتر زرین فرهنگ و ایثار این مرز و بوم برای همیشه ماندگار کرد.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شریف استان فارس به ویژه خانواده گرامی این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه