English

فرمانده دانشگاه فرماندهی خبر داد:

قدرت طراحی نبرد در دستور کار دانشجویان دافوس

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: سعی داریم تا دانشجویان در دافوس ارتش بتوانند به قدرت طراحی نبرد برسند.

 قدرت طراحی نبرد در دستور کار دانشجویان دافوس

به گزارش خبرگزاری موج، میر ولی‌وند فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: سعی داریم تا دانشجویان در دافوس ارتش بتوانند به قدرت طراحی نبرد برسند.

امیر سرتیپ حسین ولی‌وند در نشست مشترک دانشجویان این دانشگاه با امیر سرتیپ دوم خواجه‌فرد، رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع، اظهار کرد: این دانشگاه آماده تربیت و پرورش افسرانی است که آماده جانفشانی برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، البته این خصلت فقط مختص به دانشجویان ایرانی نیست و افسران خارجی حاضر در این دانشگاه نیز با چنین روحیه‌ای تربیت می‌شوند.

وی تأکید کرد: صنایع وابسته به وزارت دفاع در هر کشور موتور محرکه نیروهای مسلح هستند، به ویژه اینکه نیروهای مسلح هر کشوری نیاز به پشتوانه تجهیزاتی و تسلیحاتی دارند.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) با بیان اینکه افراد و نفرات نقش مهمی در جنگ‌ها و نبردها دارند، اما تجهیزات و تسلیحات نیز نقش مهمی در این حوزه ایفا می‌کنند، تصریح کرد: امروز با تغییر و پیشرفت نسل‌های جنگنده در دنیا شاهد پیشرفت‌های بسیاری هستیم که امیدواریم سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع نیز بتواند در این حوزه نقش آفرینی کند.

وی ادامه داد: سازمان صنایع هوایی یکی از بخش‌های مهم صنعت دفاعی کشورمان است و در برخی حوزه‌های دیگر نیز نقش های مهمی به عهده دارد.

امیر سرتیپ ولی‌وند با بیان اینکه سعی داریم تا دانشجویان در دافوس ارتش بتوانند به قدرت طراحی نبرد برسند، تصریح کرد: قدرت و توانمندی طراحی در حوزه‌های زمینی، هوایی، دریایی و پدافندی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که دانشجویان ما باید به آن دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: ما برای تبدیل‌ شدن دانشجویان دافوس به طراح، سعی داریم دانشجویان با بررسی مدل‌های بازی برای جنگ‌های نوپدید پیش رو طراحی خوبی داشته باشند.

فرمانده دافوس ارتش در پایان از آمادگی این دانشگاه برای همکاری فناورانه در حوزه پژوهشی و علمی با سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه