English

نخست‌وزیر ارمنستان عید فطر را به رهبر انقلاب تبریک گفت

نخست‌وزیر ارمنستان در پیام‌هایی جداگانه به مقام معظم رهبری و رییس جمهور ایران، ضمن تبریک عید سعید فطر بر اهمیت تقویت روابط ایران-ارمنستان تاکید کرد.

نخست‌وزیر ارمنستان عید فطر را به رهبر انقلاب تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رادیو ارمنستان، نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان در پیامی خطاب به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مقام معظم رهبری ایران گفت: فرا رسیدن عید فطر را که نماد پایان تهذیب نفس و روزه‌داری است، به شما و ملت دوست جمهوری اسلامی ایران، صمیمانه تبریک می‌گویم.

در بخش دیگری از پیام پاشینیان به رهبر انقلاب آمده است: دولت جمهوری ارمنستان و ملت ارمنستان ارزش زیادی برای روابط گرم ارمنستان و ایران با پیشینه‌ای چند هزارساله قائل هستند که امروز نمونه بارز گفتمان موثر میان مسیحیت و اسلام است و در آینده نزدیک، افق‌های جدیدی را به نفع ملت‌هایمان و برای ثبات منطقه خواهد گشود.

نخست‌وزیر ارمنستان، همچنین در پیام جداگانه‌ای به سیدابراهیم رئیسی، رییس جمهور ایران گفت: عید سعید فطر را به شما صمیمانه تبریک می‌گویم.  باشد که برکات این روز همواره همراه ملت همسایه‌ و دوست ایران باشد.

او در ادامه گفت: امروز، تمامی پیش‌نیازها برای تقویت بیشتر روابط دوجانبه رو به پیشرفتمان که پیشینه‌ای هزارساله دارد، فراهم است. صادقانه امیدوارم که با اراده سیاسی و شراکتی پایدار، شاهد توسعه همکاری میان این دو کشور برای رفتع ملت ایران و ارمنستان و امنیت منطقه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه