English

وزیر کشور:

سه محور ارتقاء سلامت، افزایش سرمایه و کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار شورای اجتماعی کشور است

وزیر کشور در شورای اجتماعی کشور گفت: در حوزه مسائل اجتماعی سه محور ارتقاء سلامت اجتماعی، افزایش سرمایه اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و اقدامات در این سه محور انجام خواهد شد.

سه محور ارتقاء سلامت، افزایش سرمایه و کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار شورای اجتماعی کشور است

به گزارش خبرگزاری موج، احمد وحیدی در پایان یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران و در تشریح مصوبات این جلسه گفت: جلسه امروز با حضور دستگاه‌های مختلف دولتی و نهادهای عمومی و غیر دولتی و نمایندگان نهادهای مردمی برگزار شد. یکی از مباحثی که در این جلسه و در سال جدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت برنامه‌های اجتماعی سال ۱۴۰۲ است تا نسبت به هم افزایی و تنظیم برنامه‌هایی که همه حوزه‌های اجتماعی را تحت پوشش قرار می‌دهد، اقدام کنیم. در حقیقت در این راستا میان اعضا گفت‌وگو شد تا برنامه ریزی یکپارچه‌ای برای دستگاه‌ها در حوزه اجتماعی برای سال جاری داشته باشیم.

وی افزود: موضوع دیگری که مورد بررسی قرار گرفت سامانه‌ای است برای یکپارچه سازی فعالیت‌های امدادی از افرادی که به عنوان افراد نیازمند یا فقیر شناخته می‌شوند که کلیات سامانه مورد قبول واقع شد و مقرر شد با حضور دستگاه‌های ذیربط همچون بهزیستی، کمیته امداد و ... سامانه فعال شود تا یکپارچه سازی شناسایی و کمک به نیازمندان در این حوزه محقق شود.

وزیر کشور تاکید کرد: مقرر شده در هر یک از جلسات شورای اجتماعی مسائل مربوط به یک استان در حوزه اجتماعی مورد بررسی قرار بگیرد که در جلسه امروز مسائل مربوط به استان کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت. کلیات مطالب ارائه شد و مقرر شد برنامه‌های اجرایی جزئی تر در شورای راهبردی بررسی شود. در این راستا دستگاه‌های مختلف آمادگی خود را اعلام کردند.

وحیدی تاکید کرد: در حوزه مسائل اجتماعی سه محور ارتقاء سلامت اجتماعی، افزایش سرمایه اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و اقدامات در این سه محور انجام خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

امسال پیش بینی می‌شود آمار زائران اربعین بیش از سال گذشته باشد

حضور پرشکوه امروز مردم در روز قدس بیانگر زنده بودن آرمان فلسطین است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه