English

معاون اول رئیس جمهور:

صدای ملت مظلوم فلسطین با سانسورهای خبری همچنان در جهان شنیده می‌شود

معاون اول رئیس جمهور در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس از آحاد ملت ایران اسلامی دعوت کرد تا با حضور در این روز تاریخی یک بار دیگر همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین نشان دهند.

صدای ملت مظلوم فلسطین با سانسورهای خبری همچنان در جهان شنیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس از آحاد ملت ایران اسلامی دعوت کرد تا با حضور در این روز تاریخی یک بار دیگر همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین نشان دهند.

مخبر در این پیام رژیم غاصب صهیونیستی را غده‌ای سرطانی در میان امت اسلامی خواند که حذف آن از نقشه جهان، وعده‌ای خدشه ناپذیر است.

معاون اول رئیس جمهور نامگذاری روز جهانی قدس در ماه مبارک رمضان را ابتکاری بی‌نظیر از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب دانست که مسلمانان جهان را بر علیه این رژیم نامشروع متحد می‌سازد و عاقبت این لانه عنکبوت را ویران می‌سازد.

وی خاطرنشان ساخت: صدای ملت مظلوم فلسطین با همه هجمه‌های رسانه‌ای و سانسورهای خبری امروز همچنان در جهان شنیده می‌شود و این مردم مقاوم سرانجام بنیان ظلم را حتی با دست‌های خالی بر می‌کنند چرا که هیچ ارتش و نظامی در برابر فرهنگ ایثار و شهادت قادر به ایستادگی نیست.

معاون اول رئیس جمهور ضمن دعوت از همه اقشار و گروه‌ها بخصوص جوانان و نوجوانان برای حضور در این نمایش باشکوه علیه استکبار جهانی، اظهار امیدواری کرد وحدت در جهان اسلام حول محور قبله نخست مسلمین هر روز بیشتر از دیروز محقق شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه