English

رئیسی در گفت‌وگوی تلفنی با بشار اسد:

نظام جهانی به نفع محور مقاومت در حال تغییر است

رئیس جمهور ایران گفت: جنایات رژیم صهیونیستی نشانه ضعف و استیصال آن است و گواه آن است که آینده برای جریان مقاومت روشن و امیدوارکننده است.

نظام جهانی به نفع محور مقاومت در حال تغییر است

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با بشار اسد، با بیان اینکه نظام جهانی به نفع محور مقاومت و ضد نظام استکبار و رژیم صهیونیستی در حال تغییر است، گفت: جنایات این رژیم نشانه ضعف و استیصال آن است و گواه آن است که آینده برای جریان مقاومت روشن و امیدوارکننده است.

حجت الا سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور امروز یکشنبه 20 فروردین در گفت‌وگوی تلفنی با  رئیس‌جمهور سوریه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان با بیان اینکه نظام جهانی به نفع محور مقاومت و بر ضد نظام استکبار و رژیم صهیونیستی در حال تغییر است، اظهار کرد: جنایات این رژیم نشانه ضعف و استیصال آن است و گواه آن است که آینده برای جریان مقاومت روشن و امیدوارکننده است.

وی با تأکید بر ضرورت احترام به تمامیت ارضی سوریه، تنها راه مبارزه با تروریسم را حمایت از حاکمیت ملی سوریه دانست.

بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه نیز در این گفت‌وگوی تلفنی با تبریک متقابل ماه مبارک رمضان با اشاره به  چهار دهه مقاومت ایران و سوریه در برابر دشمنان مشترک، تصریح کرد: امروز نشانه‌های فروپاشی در جامعه صهیونیستی آشکار شده که این نتیجه مقاومت و به ویژه ایستادگی ملت فلسطین است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه