English

سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران:

کمک هزینه مسکن کارگران همان ۹۰۰ هزار تومان پیشنهادی شورای عالی کار شد

بنا بر گفته سخنگوی دولت، هیات وزیران با تعیین ۹۰۰ هزار تومان برای کمک هزینه مسکن کارگران موافقت کرد.

کمک هزینه مسکن کارگران همان ۹۰۰ هزار تومان پیشنهادی شورای عالی کار شد

به گزارش خبرگزاری موج، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره اظهارات برخی مقامات دولت قبل درباره اقدامات دولت سیزدهم، گفت: بعضی علاقه دارند دنبال حاشیه بروند، ولی دولت باید به اصل بپردازد؛ آنقدر مردم و مملکت کار دارند که وقت رسیدن به حاشیه را نداریم. ماه رمضان ایام برکت و رحمت و غفران الهی است برخی‌ها در رابطه با کارهای گذشته خودشان، دستاوردها، گزارش‌ها و نتیجه آماری عملکردشان در طول یک دهه گذشته تدبر و یک مقدار استغفار و دعا کنند.

وی همچنین اعلام کرد: مبلغ کمک هزینه مسکن کارگران در جلسه هیئت دولت بررسی شد و همان مبلغ ۹۰۰ هزار تومانی پیشنهادی شورای عالی کار تصویب شد.

بهادری جهرمی در ادامه درباره مصوبات هیات دولت اظهار کرد: جلسه امروز هیات دولت پس از دیدار رهبری با جمعی از کارگزاران و مقامات کشوری برگزار شد. اعضای هیات دولت از نکات ارزشمندی که رهبری فرمودند تشکر کردند. رهنمودها و تذکرات ایشان همیشه راهگشا و چراغ راه مسئولان و مردم بوده است. بخش اعظم جلسه هیات دولت درباره بررسی و برنامه ریزی در خصوص بیانات رهبری بود. رئیس جمهور 15 مورد از فرمایشات روز گذشته را مطرح کردند و مورد به مورد بررسی شد و تصمیماتی گرفته و زمان بندی مشخص شد تا دستگاه‌های مختلف برنامه‌های خود را به دولت ارائه کنند.

وی اضافه کرد: روز گذشته ما لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را در مجموعه دولت نهایی و به مجلس ارسال کردیم. امروز نرخ تضمینی خرید گندم در جلسه امروز مطرح و پیشنهاد وزیر جهاد کشاورزی بررسی شد که کلیات آن مورد اتفاق همه اعضای دولت بود و برای بررسی دقیق این مساله به کمیسیون اقتصادی دولت ارجاع شد تا جلسه بعد به جمع بندی نهایی برسیم.

بهادری جهرمی در ادامه درباره منابع مورد بررسی برای دریافت یارانه اظهار کرد: دریافت ارز 2 هزار و 5 هزار یورویی یکی از منابع اطلاعاتی است که وزارت رفاه می تواند از آن برای تعیین دهک خانوار استفاده کند، زیرا کسانی که ارز می گیرند، عموما جزء افرادی هستند که در دهک بالا قرار دارند. کسی از کارت ملی دیگران چه برای تراکنش مالی و بانکی در داخل مغازه و چه برای دریافت ارز سوءاستفاده نکند، زیرا اینها جزء مواردی هستند که برای دهک‌بندی افراد و خانوارها و پرداخت یا قطع یارانه ملاک قرار می گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی