English

کاردار ایران به نمایندگان حامی گروهک منافقین در انگلیس هشدار داد

کاردار ایران در انگلیس در هشداری خطاب به نمایندگان پارلمان انگلیس تاکید کرد همسویی با دشمنان ملت ایران خصومت با ملت ایران محسوب می‌شود.

کاردار ایران به نمایندگان حامی گروهک منافقین در انگلیس هشدار داد

به گزارش خبرگزاری موج، کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در انگلیس در هشداری خطاب به نمایندگان حامی منافقین در پارلمان انگلیس تاکید کرد همسویی با دشمنان ملت ایران خصومت با ملت ایران محسوب می‌شود.

سید مهدی حسینی متین با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی ضمن انتقاد از دیدار شماری از نمایندگان مجلس عوام انگلیس با عناصر گروهک تروریستی منافقین در مقر این گروهک در آلبانی افزود چگونه دیدار با منفورترین دشمنان ملت ایران قابل توجیه است؛ مگر اینکه در دشمنی علیه مردم ایران با آنها مشترک باشید.

کاردار سفارت کشورمان همچنین تاکید کرد مردم ایران هرگز دشمنان خود را که از گروهک تروریستی با سابقه کشتار ۱۷ هزار ایرانی بی‌گناه حمایت می‌کنند؛ نخواهد بخشید.

براساس گزارش‌های منتشر شده در انگلیس به تازگی باب بلکمن رئیس گروه دوستی پارلمانی انگلیس و رژیم صهیونیستی در ادامه خصومت علیه ایرانیان، از دیدار و گفت و گو با سران گروهک تروریستی منافقین در اردوگاه اشرف در آالبانی خبرداد و در توئیتی سرکرده منافقین را رئیس جمهور منتخب شورای ملی ایران معرفی کرد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی انگلیس و رژیم صهیونیستی همچنین ادعا کرد بیانیه‌ای را که ۲۵۰ نفر از نمایندگان هر دو مجلس عوام و اعیان این کشور امضا کردند به مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین ارائه کرده است.

باب بلکمن پیش‌تر نیز به همراه چند نماینده دیگر مجلس عوام انگلیس، طرح قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی دولت انگلیس را ارائه کرده بود که ناکام ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه