English

معاون رئیس جمهور:

تکریم ارباب رجوع در نظام اسلامی یک اصل است/ دهه گذشته رشد اقتصادی نداشتیم

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: تکریم ارباب رجوع در نظام اسلامی ایران یک اصل است و کسی که مسئول است باید خدمت به مردم را برای خود عبادت بداند.

تکریم ارباب رجوع در نظام اسلامی یک اصل است/ دهه گذشته رشد اقتصادی نداشتیم

به گزارش خبرگزاری موج، سیدمحمد حسینی روز پنجشنبه در اولین همایش ملی تکریم مردم، افزایش بهره‌وری و ارتقای سلامت اداری در سنندج اظهار کرد: نظام اسلامی ایران مبتنی بر مردم سالاری دینی بوده و جمهوریت یکی از ارکان نظام است.

وی افزود: در نظام مردم سالار دینی، مدیران از مسئولیت خود برای خدمت به مردم استفاده می‌کنند و کسب قدرت و غرور و تکبر در آن جایگاهی ندارد.

حسینی تأکید کرد: تکریم ارباب رجوع در نظام اسلامی ایران یک اصل است و کسی که مسئول است باید خدمت به مردم را برای خود عبادت بداند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور افزود: سعه صدر و صبر از شروط افزایش بهره‌وری است و مدیران نباید از موضع بالا به مردم نگاه کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: مردم همیشه باید به مسئولان دسترسی داشته باشند تا به راحتی دغدغه‌ها و مشکلاتشان را بیان کنند و این مهم به نفع مدیران است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با کارآفرینان فرمودند که «دهه گذشته رشد اقتصادی نداشتیم که یکی از عوامل آن عدم بهره وری بوده است و باید این امر جبران شود».

معاون امور مجلس رئیس جمهور در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در این برهه زمانی که با جنگ ترکیبی مواجه هستیم، مدیران باید سستی و کاهلی را از خود دور کرده و با کار جهادی و انقلابی برای ارتقای وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم تلاش کنند چرا که در این جنگ ترکیبی مباحث اقتصادی مورد توجه ویژه دشمنان قرار گرفته است.

حسینی افزود: سازمان دهی درست نیروها و قرار دادن هر کسی در بهترین جایگاه، موجب ایجاد نظم در ادارات می‌شود و بهره وری را بالا می‌برد.

وی در پایان سخنان خود تأکید کرد که مدیران باید بر کارکنان نظارت داشته باشند و از آنان بخواهند که با مردم رأفت داشته باشند و احترام همیشگی ارباب رجوع را حفظ کنند.

 

بیشتر بخوانید:

در جنگ رسانه‌ای روایت اول و انتشار به موقع اخبار مهم است / نگاه ویژه دولت به اعتبارات فرهنگی در بودجه سال آینده

حال وزیر ورزش خوب است/حال مصدومان حادثه سقوط بالگرد مساعد است

تخصیص ۲ درصد بودجه دستگاه‌ها به فعالیت‌های فرهنگی و هنری در لایحه بودجه ۱۴۰۲

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه