English

امیر حیدری:

ارتش آمادگی را دارد که در روند بازسازی خانه‌ها تخریب شده کمک کند / هیچ منتی بر سر مردم نداریم

فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران گفت: آنچه که در توان ارتش هست در منطقه زلزله زده خوی به کار بگیرند تا مردم احساس آرامش داشته باشند و اعلام می‌کنم ارتش این آمادگی را دارد که در روند بازسازی خانه‌ها تخریب شده نیز به مجموعه‌های متولی یاری برساند.

ارتش آمادگی را دارد که در روند بازسازی خانه‌ها تخریب شده کمک کند / هیچ منتی بر سر مردم نداریم

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در جلسه شورای تأمین شهرستان خوی اظهار کرد: آنچه که طی بازدیدی که انجام گرفت و آنچه که دوستان استانداری گزارش دادند کارهای بسیاری خوبی در این منطقه در حوزه امدادرسانی صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به زلزله مهیب در ترکیه و سوریه افزود: در کشورهای همجوار ما ترکیه و سوریه شاهد زلزله بودیم و آنچه بنده تا دیروز در خبرها شنیدم آن بود که در برخی از شهرهای زلزله‌زده هنوز نیروی کمکی نرسیده است و این مایه تأسف است.

سرتیپ حیدری تصریح کرد: اینجاست که انسان وقتی مقایسه می‌کند نحوه کمک رسانی و حضور مسئولین در صحنه را با کشور خودمان انصافاً به این نتیجه می‌رسد که باید قدر مسئولین جمهوری اسلامی را دانست که از دقایق اولیه زلزله در مناطق زلزله‌زده حاضر شدند و به امداد رسانی پرداختند.

وی عنوان کرد: شما ببینید ریاست جمهور، ریاست مجلس، فرمانده کل سپاه پاسداران همگی در این مناطق حضور یافته و مشکلات را از نزدیک پیگیری کردند که اینها ارزشمند است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش خدمتگزار مردم است، همه‌ی ما در نیروهای مسلح در رکاب ولی امر مسلمین خدمتگزار بی منت مردم هستیم، هیچ منتی بر سر مردم نداریم اگر آوار برداری کردیم، اگر چادر زدیم اگر آشپزخانه راه اندازی کردیم اصلاً منتی نداریم و فقط دستان خدا را به پیشگاه خداوند بلند می‌کنیم و میگوییم خدایا از ما بپذیر.

سرتیپ حیدری خاطرنشان کرد: از مردم عزیز این منطقه نیز کمال تشکر را دارم که با صبر و همراهی بی نظیر خود مسئولین را در امر خطیر امدادرسانی یاری کردند.

وی یادآور شد: بنده در اینجا به امیر حاجیلو مأموریت می‌دهم آنچه که در توان ارتش هست در این منطقه به کار بگیرند تا مردم احساس آرامش داشته باشند و اعلام می‌کنم ارتش این آمادگی را دارد که در روند بازسازی خانه‌ها تخریب شده نیز به مجموعه‌های متولی یاری برساند.

 

بیشتر بخوانید:

بالگردهای ما مجهز دوربین‌های دید در شب هستند

نیروی زمینی ارتش، امنیت در مرزهای ایران اسلامی را برقرار می‌کند

واگذاری منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش

خانه‌های زلزله زدگان خوی را با تمام توان می سازیم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه