English

وزیر ارتباطات:

روزانه چند میلیون تماس تصویری و صوتی در پیامرسان‌های داخلی برقرار می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در حال حاضر ارتباط صوتی و تصویری در پیام‌رسان‌های کشور برقرار است و روزانه چند میلیون تماس تصویری و صوتی با کیفیت انجام می‌شود و روز به روز هم بر کیفیت‌شان می‌افزایند.

روزانه چند میلیون تماس تصویری و صوتی در پیامرسان‌های داخلی برقرار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در رابطه با رفع فیلتر اینستاگرام و تلگرام ابراز داشت: دیشب هم آقای رئیس جمهور در صدا و سیما گفتند از فعالیت هر پلتفرمی استقبال می‌کنیم؛ مشروط بر اینکه حداقل به قواعدی که خودشان دارند پایبند باشند.

وی عنوان کرد: اخیراً مرکز ملی فضای مجازی با شرکت متا مکاتبه‌ای کرده و همین جا هم اعلام می‌کنیم که هر پلتفرمی که قواعد جمهوری اسلامی ایران را بپذیرد یا به قواعد خودشان پایبند باشند، حتماً از آنها استقبال می‌کنیم.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: در حال حاضر ارتباط صوتی و تصویری در پیام‌رسان‌های کشور برقرار است و روزانه چند میلیون تماس تصویری و صوتی با کیفیت انجام می‌شود و روز به روز هم بر کیفیت‌شان می‌افزایند.

زارع پور تصریح کرد: تمام زیرساخت‌های وزارت ارتباطات پای کار پیام‌رسان‌ها آمده تا بتوانند خدمات با کیفیتی را به مردم ارائه کنند. الان چهار تا پنج پیام رسان این کیفیت و قابلیت را دارند و ایتا هم بیشترین اقبال را بعد از روبیکا دارد و به زودی نسخه جدیدش ارائه می‌شود که تماس صوتی و تصویری در آن دیده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه