English

اسماعیلی در جمع خبرنگاران:

استقبال از سالن‌های تئاتر فجر عالی است/ امروز فیلم‌های جشنواره فجر معرفی می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاید بر اینکه استقبال عمومی از جشنواره تئاتر فجر عالی است، گفت: فیلم‌های راه یافته به جشنواره فیلم فجر را امروز معرفی می‌کنیمو

استقبال از سالن‌های تئاتر فجر عالی است/ امروز فیلم‌های جشنواره فجر معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: تعداد بسیاری از فیلم‌هایی که به جشنواره فجر راه پیدا کرده با شعار جشنواره که همان همدلی، وفاق و ایجاد شور و نشاط در جامعه است کاملاً در یک راستاست.

محمدمهدی اسماعیلی اظهار کرد: امروز دبیر جشنواره اسامی فیلم‌های راه‌یافته به بخش داوری را اعلام می‌کند. امر داوری در هیئت انتخاب به بخش نهایی رسیده و از هفته آینده نمایش فیلم‌های فجر آغاز خواهد شد.
وی افزود: جشنواره تئاتر فجر هم آغاز شده و با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو بوده است. تقریباً سالن‌ها مملو از جمعیت است و این جشنواره تا ۱۲ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت و پخش فیلم‌ها هم در بخش داوری جشنواره از ۱۲ بهمن آغاز می‌شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: تعداد بسیاری از فیلم‌هایی که راه پیدا کرده با شعار جشنواره کاملاً در یک راستا بوده که همان همدلی و وفاق و ایجاد شور و نشاط در جامعه است.
اسماعیلی تاکید کرد: تقریباً فیلم‌ها در ژانرهایی به جشنواره آمده است که جامعیت خوبی دارد و هیئت داوران هم به این امر توجه داشته است.
وی خاطرنشان کرد: کنسرت‌ها از هفته‌های قبل شروع شده و این هفته هم چند اجرا داریم و در طی بهمن‌ماه تا قبل از آغاز جشنواره موسیقی فجر که ۲۸ بهمن خواهد بود، بسیاری از این‌ها اجراهای عمومی خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه