English

وزیر امور خارجه ایران با سید حسن نصرالله دیدار کرد

وزیر امور خارجه ایران با دبیر کل حزب الله لبنان دیدار و گفت و گو کرد.

وزیر امور خارجه ایران با سید حسن نصرالله دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری موج، حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه ایران با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان و علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی و هیات همراه وزیر خارجه حضور داشتند که در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای به خصوص لبنان و فلسطین بحث و گفتگو شد.

همچنین در این دیدار در خصوص تهدیدات رژیم صهیونیستی و آمادگی محور مقاومت در برابر حوادث و تحولات جدید منطقه ای و بین المللی بحث وتبادل نظر شد.

وزیر امور خارجه شب گذشته در کنفرانس خبری در بدو ورود به لبنان، گفت: سفرم به بیروت به دعوت وزیر خارجه لبنان با هدف رایزنی های دو جانبه – منطقه ای و بین المللی و از جمله رایزنی در خصوص آخرین تحولات فلسطین انجام می شود.

امیرعبداللهیان افزود: جمهوری اسلامی ایران با قدرت به حمایت های خود از مردم -دولت- ارتش و مقاومت در لبنان ادامه می‌دهد.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشور ادامه داد: ما همه جریان های سیاسی رو دعوت می‌کنیم که از مسیر گفتگو و توافق نسبت به انتخاب رییس جمهور و تکمیل فرایند سیاسی اقدام کنند.

وی تاکید کرد: تردیدی نداریم که جریان‌های سیاسی مختلف در لبنان با شایستگی و بدون هرگونه مداخله خارجی قادر به تعیین رئیس جمهوری خود خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه