English

رئیس جمهور:

ایران و روسیه زمینه‌های خوبی برای همکاری دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی دارند

رئیس جمهور در آیین دریافت استوارنامه "آلکسی ددوف" سفیر جدید فدراسیون روسیه گفت: ایران و روسیه زمینه‌های خوبی برای همکاری در عرصه دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی دارند.

ایران و روسیه زمینه‌های خوبی برای همکاری دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی دارند

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس‌جمهور در آیین دریافت استوارنامه "آلکسی ددوف" سفیر جدید فدراسیون روسیه با اشاره به افزایش تعاملات دیپلماتیک تهران و مسکو، روابط ایران و روسیه را راهبردی دانست و بر ضرورت شکل‌گیری و تقویت همکاری‌های اقتصادی دو کشور تأکید کرد و سفیر جدید روسیه نیز گفت: همکاری‌های راهبردی تهران - مسکو موجب ناامیدی غرب از تحریم‌ها شده است.

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی روابط تهران - مسکو را راهبردی توصیف و تأکید کرد: ایران و روسیه زمینه‌های خوبی برای همکاری در عرصه دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی دارند.

رئیس‌جمهور در این دیدار با اشاره به افزایش تعاملات دیپلماتیک دو کشور، بر ضرورت شکل‌گیری و تقویت همکاری‌های راهبردی ایران و روسیه در حوزه اقتصادی نیز تأکید کرد.

«آلکسی ددوف» سفیر جدید فدراسیون روسیه نیز در این مراسم افزایش مستمر همکاری‌های همه‌جانبه اقتصادی را از اولویت‌های برنامه کاری خود بیان کرد و گفت: همکاری‌های راهبردی اقتصادی بین ایران و روسیه موجب ناامیدی کشورهای غربی از سیاست تحریم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه