English

رئیس جمهور:

شهید سلیمانی نماد وحدت و همبستگی است

رئیس جمهور در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مصلی تهران گفت: گرامی داشت یاد شهید سلیمانی چهره جهانی مبارزه با تروریسم و استکبار ،تجلیل از تمامی ارزش‌ها و اعلام نفرت و بیزاری از استکبار است.

شهید سلیمانی نماد وحدت و همبستگی است

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس جمهور در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مصلی تهران گفت: بدون تردید پاسداشت و گرامی داشته یاد قهرمان ملی و قهرمان امت اسلامی شهید سلیمانی پاسداشت تمام ارزش های الهی است.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ادامه داد : برگزاری این مراسم و گرامی داشت یاد شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت با حضور باشکوه مردم پیامی به تمام ظالمان و مستکبران عالم است که شرایط شما رو به افول و نابودی است و آنچه که بقا و میدان‌دار در این عرصه است، انسان‌های تحول خواه هستند.

رئیس جمهور در بخشی از سخنان خود در مورد شهید سلیمانی گفت: سردار سلیمانی نماد وحدت و همبستگی بود و شهید سلیمانی نیز نماد وحدت و همبستگی است.

گفتنی است در این برنامه که به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  و به مناسبت سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده است، تعدادی از شهروندان تهرانی و علاقمندان به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده عالی جریان مقاومت حضور دارند.

 

بیشتر بخوانید:

انتقام خون سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را خواهیم گرفت

آغاز مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

مسئولان به تاسی از وصیت سردار سلیمانی، جان فدای ملت باشند

سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی (1)

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی