English

سخنگوی وزارت خارجه:

سردار شهید سلیمانی چهره بین‌المللی مقاومت بود

سخنگوی وزارت خارجه در میزگرد تخصصی شهید سلیمانی و مبارزه با تروریسم و افراطی‌گری در منطقه غرب آسیا گفت: سردار شهید سلیمانی چهره بین‌المللی مقاومت بود و ما آثار تجلی این چهره را اکنون می‌بینیم.

سردار شهید سلیمانی چهره بین‌المللی مقاومت بود

به گزارش خبرگزاری موج، ناصر کنعانی سخنگوی دستگاه دیپلماسی شنبه ۱۰ دی ماه در میزگرد تخصصی شهید سلیمانی و مبارزه با تروریسم و افراطی‌گری در منطقه غرب آسیا ضمن تسلیت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت: شخصیت وجودی حاج قاسم چند بعدی است. نکته مهمی که مقام‌معظم رهبری فرمودند، آن است که مکتب ایشان را باید مورد مطالعه قرار داد.

وی افزود: یکی از وجوه مهم شخصیتی حاج قاسم، توان منحصر به فرد ایشان در تولید قدرت ملی و بین‌المللی برای جهان اسلام و جبهه مقاومت بود.

کنعانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، گفت: حاج قاسم شخصیتی فراگیر فراحزبی و به معنای واقعی کلمه سرباز ملت بود. حیات حاج قاسم وحدت‌ساز و شهادت ناجوانمردانه ایشان که مصداق بارز تروریسم سازمان یافته بود، باز هم اجماع ساز بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: شهادت ایشان هم قدرت‌ساز بود و همه تشییع کم سابقه شهید سلیمانی را دیدیم که نشان داد یک نظامی می‌تواند به حدی محبوبیت ملی و فراملی به دست بیاورد که افراد از مناطق مختلف در تشییع وی شرکت کنند.

این دیپلمات عالیرتبه گفت: ما همچنان ابعاد وجودی ایشان را جاری در منطقه می‌بینیم، ایشان چهره بین المللی مقاومت بود و ما آثار تجلی این چهره را روز به روز می‌بینیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی