English

معاون رئیس جمهور:

حذف ارز ترجیحی توسط دولت به نفع مردم بود

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تمام تلاش دولت از ابتدا برای کنترل نقدینگی و تورم بوده است، دولت دوراندیشی کرده و حذف ارز ترجیحی به نفع مردم بود.

حذف ارز ترجیحی توسط دولت به نفع مردم بود

به گزارش خبرگزاری موج، انسیه خزعلی شامگاه پنجشنبه در بیست و چهارمین یادواره شهدای شهر کیلان و حومه از توابع دماوند با بیان اینکه امروز با تمام توان باید از داشته‌ها و ارزش‌هایمان دفاع کنیم اظهار داشت: بصیرت برای بانوان امروزی یک ضرورت است و مردان نیز باید آنان را در صف مقدم این جنگ یاری کنند.

خزعلی با اشاره به اینکه جنگ امروز جنگ نرم است گفت: امروز با نوعی از جنگ افروزی مواجه هستیم که خانواده‌ها را هدف گرفته‌اند، اگر دشمن در خانه‌ها وارد شد و توانست از درون به ما حمله کند، ذلت و حقارت را باید بپذیریم.

معاون رئیس جمهور عنوان داشت: هم اکنون شاهد این هستیم که نیزه‌ها و تیرهای دشمن، اتهامات و شایعات و دروغ‌پراکنی‌ها به سمت ما آماده، اما ایستاده‌ایم و نمی‌ترسیم و باید از همان سلاح دشمن همچون فضای مجازی، سایبری و رسانه‌هایی که استفاده می‌کند، علیه خودش استفاده کنیم.

وی در خصوص وضعیت تورم در کشور بیان داشت: در یک سال گذشته، کشورهای همسایه ایران همچون ترکیه تورم بالای ۱۰۰ درصد را تجربه کردند، اما دولت سیزدهم با وضعیتی که اقتصاد را تحویل گرفته بود، تلاش کرد که نقدینگی و تورم را کنترل کند و ارز ترجیحی را حذف کرد تا بتواند اقتصاد را به ریل خود بازگرداند و باید بگوییم دولت دوراندیشی کرده و حذف ارز ترجیحی به نفع مردم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه