English

وزیر کشور در کرمانشاه:

ملت ایران حقیقی ترین آرمان دست یافتنی نظام هستند/استانداران سال گذشته جهادی وار کشور را اداره کردند

وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه با تأکید بر تلاش ناکام دشمن در تبدیل امید مردم به یأس ، گفت: ملت ایران به عنوان حقیقی ترین آرمان دست یافتنی نظام محسوب می شوند و دشمن از همین قدرت عظیم سواستفاده کند.

ملت ایران حقیقی ترین آرمان دست یافتنی نظام هستند/استانداران سال گذشته جهادی وار کشور را اداره کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، احمد وحیدی، وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معظم استان کرمانشاه، ابراز داشت: امروز ما به پشتوانه قدرت و سرمایه عظیم مردم در برابر انواع تلاش های بیهوده دشمن، سرافراز در مسیر طی کردن به نوک قله عزت مندی کشور در عرصه بین الملل هستیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن امروز سعی دارد با انواع و اقسام فتنه ها چهره آزادی واقعی و سعادتمندانه مردم و جوانان کشور را به بی بندوباری های آزادی تبدیل کند، خاطرنشان ساخت: رواج بی اعتمادی در جامعه، گسست مولفه بزرگ وحدت اجتماعی در کشور، تلاش بیهوده در قراردادن نسل جوان در مقابل انقلاب و .... از جمله مهمترین اقدامات خبیثانه دشمنان همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده که خوشبختانه به مدد حمایت مردمی و هوشیاری مقام معظم رهبری خنثی و به شکستشان ختم شد.

وزیر کشور در ادامه با بیان این مطلب در حوادث و اغتشاشات اخیر از جمعیت ۲ میلیون نفری کرمانشاه تعداد اغتشاشگران به ۲ هزار نفر نیز بیشتر نرسیده بود، اظهار داشت: ارتباط ناگسستنی میان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان غیور کرمانشاه  به عنوان نقطه اتکا و قابل توجه عزت مندی در کشور محسوب می شود.

وحیدی در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت دشوار در سال گذشته همچون وضعیت کرونا و اصلاح اقتصادی و مردمی سازی یارانه‌ها در بدنه دولت اشاره کرد و افزود: کنترل کرونا و اصلاح اقتصادی به حمدالله به رغم مشکلات تورمی در گذشته به خوبی در کشور و استان اجرایی شد.

وزیر کشور ضمن ابراز خرسندی از اقدام مثبت بازگشایی مرز خسروی برای تردد زوار اربعین در کرمانشاه توسط مدیریت ارشد استان، اظهار داشت: استانداران ما در سراسر کشور و به ویژه آقای امیری مقدم در شرایط  سخت سال گذشته، اقدامات درخور توجه و بزرگی را برای کشور و کرمانشاه انجام داده اند .

وی در ادامه به روحیه بسیجی وار استاندار جدید کرمانشاه اشاره کرد و گفت: امیدواریم روحیه قوی تعلیم و تربیتی و همچنین شناخت عمیق از استان و ظرفیت های دانشی  آقای صحرایی بتواند یک جوشش بزرگی را برای توسعه کرمانشاه در چارچوب بسیج از همه ظرفیت‌ها، این مسئولیت بزرگ سکان داری مدیریت ارشد استان در تمامی حوزه‌ها عملیاتی سازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه