English

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

ستاد توسعه طب سنتی راه اندازی می‌شود

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون برای راه اندازی ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی اقداماتی انجام داده است.

ستاد توسعه طب سنتی راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست کمیته فرهنگی اجتماعی کمیسیون اصل ۹۰ گفت: در این نشست با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، دبیر ستاد راهبردی نقشه جامع علمی کشور و مدیران وزارت بهداشت و مرکز پژوهش‌های مجلس، ضرورت فعال شدن ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب ستنی بررسی شد.

خضریان ابراز داشت: تاکنون ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی راه اندازی نشده که به هیچ وجه قابل توجیه نیست باید هر چه سریع تر برای تشکیل ستاد جلسه‌ای با حضور ۶ وزیر مربوطه برگزار شود، هر فصل در محل کمیسیون اصل ۹۰ در خصوص طب سنتی جلسه برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ستاد باید در اسرع وقت جلسه خود را با حضور اعضای اصلی تشکیل دهد که مقرر شد رئیس کمیسیون اصل ۹۰ نیز به عنوان مهمان در این نشست حضور پیدا کند. همچنین تاکید شد که از ظرفیت های شورای انقلاب فرهنگی، مجلس و معاونت علمی استفاده و هر چه زودتر مطالبات و برنامه‌های پیشنهادی به دولت و کمیسیون اصل ۹۰ برای درج در برنامه هفتم ارائه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه