English

رئیس جمهور در بدو ورود به بیرجند:

پیشرفت کشور را به بهانه کارشکنی دشمن متوقف نکرده و نمی‌کنیم

رئیسی با بیان اینکه بارها اعلام کرده‌ایم پیشرفت کشور را متوقف نکرده و متوقف نخواهیم کرد، گفت: توطئه دشمنان توسط مردم خنثی شده و کار سازندگی و پیشرفت دچار وقفه نخواهد شد.

پیشرفت کشور را به بهانه کارشکنی دشمن متوقف نکرده و نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، سیدابراهیم رئیسی، امروز پنج شنبه ۲۴ آذر در بدو ورود به خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران با درود به خانواده‌های شهدا و با یاد علما و فرهیختگان این استان، اظهار کرد: خراسان جنوبی استان علم و فرهنگ است.

وی با بیان اینکه استان خراسان جنوبی ظرفیت‌های بسیاری داشته و مورد توجه دولت است، بیان کرد:‌ در مورد مصوبات سفر اول به این استان، استاندار و مدیران تلاش خوبی انجام داده‌اند.

رئیس جمهور با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها و طرح‌ها طی این یک سال به نتیجه رسیده که جای تشکر دارد و برخی دیگر در دست اقدام است، تصریح کرد: مسائل اتصال ریلی و همچنین آب از انتظارات مردم این استان است که از نظر ما دور نیست.

رئیسی با بیان اینکه اتصال ریلی تقریبا به نتیجه رسیده و اقدامات مقدماتی آن انجام شده است، افزود: مسئله مسکن نیز در استان به خوبی پیش رفته و گزارشاتی نیز در طی این دو روز به مردم ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه واگذاری و ساخت مسکن در استان‌ها دنبال می‌شود، اظهار کرد: در این سفر پیگیری مصوبات سفر قبلی و رفع موانع و مشکلات احتمالی طرح‌ها را دنبال خواهیم کرد.

رئیسی با بیان اینکه بارها اعلام کرده‌ایم پیشرفت کشور را متوقف نکرده و متوقف نخواهیم کرد، یادآور شد: توطئه دشمنان توسط مردم خنثی شده و کار سازندگی و پیشرفت دچار وقفه نخواهد شد.

وی یادآور شد: در این سفر برخلاف سفر نخست دیدارهای مردمی نیز خواهیم داشت.

گفتنی است که حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با همراهی جمعی از وزرا و معاونانش وارد فرودگاه بیرجند شدند و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی، فرماندهان سپاه، ارتش، فراجا و جمعی از مدیران استانی قرار گرفتند.

براساس این گزارش،  رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت به مدت دو روز مهمان مردم استان خراسان جنوبی سفر خواهند بود و این آغاز دور دوم سفرهای استانی است.

در این سفر که 15 عضو هیئت دولت، از جمله احمد وحیدی وزیر کشور، سید مسعود میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، سیدصولت مرتضوی وزیرتعاون و کار و رفاه اجتماعی، جواد اوجی وزیر نفت، سید امیرحسین مدنی معاون توسعه مناطق محروم، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی، علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی و حجت‌الاسلام محمد حاجی ابوالقاسم دولابی اعضای شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه روحانیت، فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور بانوان‌ آیت‌الله رئیسی را همراهی می‌کنند، رئیس جمهور‌ پروژه‌های مهم اقتصادی را افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رساند.

افتتاح فولاد آهن اسفنجی قائن با اشتغالزایی 450 نفر به طور مستقیم و ‌2 هزار نفر شغل غیرمستقیم و ‌سرمایه‌گذاری بیش از 5 هزار میلیارد تومان و ظرفیت تولید 800 هزار تن در سال، افتتاح طرح تصفیه‌خانه و مجموعه فاضلاب بیرجند‌ با اعتبار 24 میلیون یورو ‌از جمله مهمترین برنامه های روز نخست رئیس جمهور در خراسان جنوبی است. ‌رئیس جمهور در ادامه همچنین با حضور در کارخانه کویر تایر ‌یک خط نوین تولید لاستیک و محصولات استراتژیک در صنایع سنگین را راه‌اندازی می‌کند‌.

‌رئیس جمهور در سه جلسه کارشناسی و تخصصی، نظرات نخبگان فرهنگی و اجتماعی را خواهد شنید و سپس در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان حضور می‌یابد ‌و در نشست فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی استان شرکت می‌کند و ‌ملاقات‌های مردمی در دو شهرستان بیرجند و نهبندان هم در برنامه قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی