English

بهادری جهرمی:

دنیای غرب در جنگ رسانه‌ای هیچ یک از اصول انسانی را رعایت نمی کند

​سخنگوی دولت گفت: با توجه به جایگاه و اهمیت حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی در دولت، حقیقتا ساختارهایی که بیست سال پیش طراحی شده و اصلاح آن ۱۳ سال قبل رخ داده ساختاری نیست که متناسب با شرایط امروز در این جنگ ناعادلانه و مملو از اقدامات غیرحقوقی و ضدحقوقی بتواند آنگونه که باید نقش‌آفرینی کند.

دنیای غرب در جنگ رسانه‌ای هیچ یک از اصول انسانی را رعایت نمی کند

به گزارش خبرگزاری موج، علی بهادری جهرمی در آیین تکریم و معارفه رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، گفت: با توجه به جایگاه و اهمیت حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی در دولت، حقیقتا ساختارهایی که بیست سال پیش طراحی شده و اصلاح آن ۱۳ سال قبل رخ داده ساختاری نیست که متناسب با شرایط امروز در این جنگ ناعادلانه و مملو از اقدامات غیرحقوقی و ضدحقوقی بتواند آنگونه که باید نقش‌آفرینی کند.

بهادری جهرمی گفت: ما برای جنگ نظامی هم قواعد داریم اما در این جنگ رسانه‌ای هیچ یک از اصول انسانی را دنیای غرب و دشمنان رعایت نمی‌کنند. در این جنگ تمام‌عیار و تمام‌قد علیه ایران نیاز به سرمایه‌گذاری و تمرکز بیشتر هستیم و یکی از این تمرکزها ساختاری است.

وی گفت: این حرکت تحولی در حوزه اطلاع‌رسانی در این یک سال قبل به طور تدریجی در حال شکل‌گیری است. ما متوقف و ایستا نبودیم و تحول تدریجی در حال شکل‌گیری بود.

بهادری جهرمی تأکید کرد: شورای اطلاع‌رسانی در استان‌ها در یک اصلاح، ریاست این شورا را به استاندار واگذار کرده است. ترکیب شورای اطلاع‌رسانی فرابخشی‌تر شده است. از جمله این اصلاحات خوب تفکیک حوزه وظایف و اختیارات سخنگو از ریاست شورای اطلاع‌رسانی دولت بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه