English

سردار تشکری:

باید با جهاد تبیین غبار فتنه را از کشور دور کرد

دبیر اشراف ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در شرایط امروز که با جنگ ترکیبی سختی از سوی دشمنان مواجه هستیم، جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد، ضروری است.

باید با جهاد تبیین غبار فتنه را از کشور دور کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سپاه نیوز؛ سردار تشکری نمایندگی ولی فقیه در سپاه را از رده های برتر نیروهای مسلح دانست و گفت: توصیه فرماندهی معظم کل قوا ارتقای اثربخشی برنامه ها است که این مهم در مجموعه نمایندگی مورد توجه و اهتمام قرار دارد.

 سردار سرتیپ پاسدار محمود تشکری، دبیر اشراف ستاد کل نیروهای مسلح در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه از مجموعه نمایندگی به عنوان یکی از رده های برتر و موفق در نیروهای مسلح نام برد و اظهار کرد: توصیه فرماندهی معظم کل قوا ارتقای اثربخشی برنامه ها است که بحمدالله امروز این مهم در مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه مورد اهتمام و توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در شرایط امروز که با جنگ ترکیبی سختی از سوی دشمنان مواجه هستیم جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری  ضروری است، گفت: امروز فرماندهی معظم کل قوا پرچمدار جهاد تبیین هستند و می بایست با جهاد تبیین غبار فتنه را از جامعه دور کرد.

وی افزود: نقش مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در ارتقای معرفت،بصیرت و روحیه انقلابی نیروی انسانی مهم و تعیین کننده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه