English

امیر دریادار ایرانی خبر داد؛

گسترش فعالیت نیروی دریایی ارتش در سواحل مکران

فرمانده نیروی دریایی ارتش در دیداری که با رییس مجلس شورای اسلامی داشت، گفت: فعالیت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در سواحل مکران گسترش پیدا کرده و جنبه حضور آن، کنترل آب‌های سرزمینی و همچنین حوزه کمک‌رسانی به مردم منطقه محروم آنجا است.

گسترش فعالیت نیروی دریایی ارتش در سواحل مکران

به گزارش خبرگزاری موج، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز  در دیدار با محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: با تدبیر فرمانده کل قوا از سال 88 فعالیت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در سواحل مکران گسترش پیدا کرده و از نظر ماموریتی و کنترل آب‌های سرزمینی و همچنین حوزه کمک‌رسانی به مردم منطقه محروم، این نیرو در این مناطق حضور پیدا کرده است. نیروی دریایی ارتش خدمات بسیار خوبی را به مردم این خطه ارائه کرده، البته تلاش بر این است زیرساخت‌های این منطقه تقویت شود که اقدامات خوبی انجام شده اما نیاز است که ادامه‌‎دار باشد تا به سطح ایده‌آل برسیم.

وی افزود: در دیدارهایی که با فرمانده کل قوا صورت می‌گیرد تاکیدات ایشان بر این است که در سواحل مکران بحث کمک رسانی به مردم محروم آن منطقه در اولویت قرار گیرد که در سال‌های اخیر تلاش بر این بوده که این موارد عملیاتی شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در بحث مبارزه با تروریسم و دزدان دریایی 2 ناوگروه در اقیانوس هند و دریای سرخ مسئولیت اسکورت کشتی‌های تجاری را برعهده دارند همچنین یک ناوگروه نیز به سمت شرق حرکت کرده که در حال حاضر در اقیانوس آرام قرار دارد و به ادامه دریانوردی و ماموریت خود می‌پردازد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه در بحث ارتقای رزمی به ظرفیت‌های داخلی توجه داریم، گفت: نیروی دریایی ارتش آمادگی کامل خود را برای برگزاری نشست‌های کارشناسی در مجلس در خصوص استفاده بهینه از ظرفیت‌های سواحل مکران اعلام می‌کند و هر زمان که لازم شد در نشستی موارد به صورت کارشناسی بررسی می‌شود تا بتوان از ظرفیت‌های سواحل مکران به نحو احسن استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی