English

محسن رضایی:

۳ نفر از عاملان حادثه ایذه هنگام خروج از مرز باکو دستگیر شدند

معاون اقتصادی رئیس جمهور اعلام کرد که ۳ نفر از عوامل حادثه ایذه هنگام خروج از مرز باکو دستگیر شدند.

 ۳ نفر از عاملان حادثه ایذه هنگام خروج از مرز باکو دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج، محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور روز جمعه در مراسم تشییع شهدای این عملیات تروریستی افزود: دشمن با ایجاد ناامنی در رویای سوریه سازی است ولی این رویا با حضور مقتدرانه و آگاهانه این ملت بزرگ محقق نخواهد شد.

وی ناامنی را همزاد تحریم‌ها توصیف کرد و ادامه داد: دشمن که از تحریم های غیر قانونی و ظالمانه نتیجه ای نگرفته به ایجاد ناامنی روی آورده است تا با ایجاد اخلال اقتصادی و تعطیلی بازار و کار وکسب مردم به اهداف نامشروع خود برسد.

رضایی خطاب به آمریکایی ها گفت: ما شما را از منطقه بیرون می کنیم. 

معاون اقتصادی رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه تحریم ها را شکست داده ایم و دشمن در رسیدن به اهداف خود شکست خورده است افزود: ما روزانه یک میلیون بشکه نفت صادر می کنیم و دولت درحال رفع مشکلات است.

رضایی در ادامه با تسلیت به خانواده‌های معظم شهدای تروریستی اخیر در شهرستان ایذه گفت: این حادثه تروریستی حقیقتا یک حادثه تلخ بود و رهبری و دولت و همه آحاد ملت ایران با شما مردم غیور ایذه همدرد و در غم شما شریک هستند.

وی ادامه داد: تروریست ها در هر سوراخی که خزیده باشند آنان را شناسایی و به شدت مجازات خواهیم کرد.

معاون اقتصادی رییس جمهور از مسئولان قضایی خواست افراد جنایتکار به خصوص عوامل تروریستی اخیر ایذه را در اسرع وقت در این شهرستان و در جلوی چشم مردم مجازات کند.

وی به مروم داغدار ایذه اطمینان داد در شناسایی و مجازات عاملان و آمران این حادثه تروریستی کوتاهی نخواهد شد.

رضایی به نقش برجسته مردم ایذه در دوران مبارزات مشروطیت و هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: مردم شریف و شهیدپرور ایذه از این حادثه غمبار قد خم نخواهند کرد. 

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی حق اعتراض را به رسمیت شناخته است افزود:انقلاب اسلامی پذیرای اعتراضات است ولی عده ای پشت سر اعتراضات مردم دست به اعتشاش زدند و عرصه را بر کسب و کار مردم تنگ کرده اند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه در حادثه تروریستی اخیر ایذه سه نفر از حافظان امنیت را مجروح کردند افزود: تروریست ها یک شب قبل از حادثه ، دوربین های محل حادثه را با گلوله تخریب کردند و بعد نیت پلید خود را عملی کردند.

در حادثه تروریستی چهارشنبه شب ایذه هفت نفر شهید و هشت نفر مجروح شدند. 

 

بیشتر بخوانید:

تشییع پیکر شهدای عملیات تروریستی ایذه

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه