English

آیت الله رئیسی:

ظرفیت‌های متنوع، همکاری با ایران را برای ملت‌ها مفید می‌سازد

رئیس جمهور در دیدار هیئت عالیرتبه ونزوئلایی گفت: ظرفیت‌های متنوع و گسترده ایران همکاری‌های دو و چند جانبه با جمهوری اسلامی ایران را برای ملت‌ها مفید می‌سازد.

ظرفیت‌های متنوع، همکاری با ایران را برای ملت‌ها مفید می‌سازد

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در دیدار با «معاون رئیس جمهور و وزیر علوم»، «وزیر حمل و نقل» و «وزیر کشاورزی و اراضی» ونزوئلا با ابراز خرسندی از روند روبه پیشرفت روابط تهران-کاراکاس در همه حوزه‌ها بویژه برگزاری موفق کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور،‌ اظهار داشت: ظرفیت‌های متنوع و گسترده اقتصادی، علمی و انرژی ایران همکاری‌های دو و چند جانبه با جمهوری اسلامی ایران را برای ملت‌ها مفید می‌سازد.

آیت الله رئیسی با تقدیر از مقاومت ملت ونزوئلا در مقابل زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه، اظهارداشت: آمریکایی‌ها تصور می‌کردند با تهدید و تحریم می‌توانند ملت‌ها را متوقف کنند اما ایستادگی ملت‌های مستقل آنها را وادار به عقب نشینی کرد و یک بار دیگر اثبات کرد که مقاومت و همکاری تنها راه مقابله با زیاده خواهی‌های غرب است.

رامون بلاسکز وزیرحمل و نقل ونزوئلا نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ونزوئلا پس از وقفه ای ۸ ساله، اظهار داشت:‌ در مذاکرات انجام شده به توافقات خوبی برای گسترش همکاری در زمینه‌های حمل و نقل، کشاورزی، انرژی و فناوری دست یافتیم .

رئیس ونزوئلایی کمیسیون مشترک اقتصادی دوکشور نتایج مذاکرات انجام شده را برای گسترش روابط تجاری تهران-کاراکاس مهم دانست و از تقویت همکاری‌های علمی-آموزشی دوکشور استقبال کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی