English

امیرعبداللهیان:

ایرانیان مقیم اروپا سرمایه‌های مهم ایران در خارج از کشور هستند

وزیر امور خارجه در گفت‌وگوی برخط با سفرا و سرکنسول‌های ایران در اروپا، ایرانیان مقیم اروپا را سرمایه‌های مهم جمهوری اسلامی در خارج از کشور خواند.

ایرانیان مقیم اروپا سرمایه‌های مهم ایران در خارج از کشور هستند

به گزارش خبرگزاری موج، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان امشب (دوشنبه) ۱۶ آبان ماه در گفت‌وگویی برخط با سفرا و سرکنسول‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای اروپایی، بر اهمیت تلاش مضاعف نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور برای پیشبرد و تحقق راهبرد سیاست خارجی دولت سیزدهم تحت عنوان «سیاست خارجی متوازن، دیپلماسی پویا و تعامل هوشمند» در شرایط چالش‌های بین‌المللی تأکید کرد.  

وزیر امور خارجه یادآور شد: مواجهه با این چالش‌ها مستلزم کنشگری فعال، قدرتمند و موثر نمایندگی‌های کشورمان برای ارتقای منافع و مصالح جمهوری اسلامی ایران است.

امیرعبداللهیان همچنین با تاکید بر اینکه هموطنان ایرانی فرهیخته مقیم اروپا سرمایه‌های مهم جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور هستند، به ویژه اهمیت ارتقای خدمت رسانی به هموطنان ایرانی مقیم اروپا را یادآور شد.  

در این دیدار برخط، سفرا و سرکنسول‌های جمهوری اسلامی ایران دیدگاه‌های خود در خصوص آخرین تحولات در روابط ایران با کشورهای اروپایی را با وزیر خارجه کشورمان در میان گذاشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه